Sensurert Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg ble litt lei av General og gikk over til Grovsnus. Har prøvd litt forskjellig etter det, men jeg synes Grovsnus er den beste. :D 6493308[/snapback] Gjorde det samme og er enig Lenke til kommentar
Janti3000 Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Hvordan ser jeg at generalsnusen portion er blitt litt tørr? Eg synes den isje gav så mye effekt lengre.... Noen tips til å fukte den opp eller noe sant?? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Du kjenner da det, dne er ikke så fuktig. Er fortsatt like mye nikotin så får ikke no mindre effekt (tror jeg) Ha noen dråper vann oppi Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 men vær forsiktig, du vil ikke ha for mye vann i snusen din Lenke til kommentar
haakie Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 hva synes dere om General Onyx? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 hva synes dere om General Onyx? 6493770[/snapback] Min mening, beste portion snusen, men portion har jeg ikke noe sansen for egentlig.. Bake snus ftw.. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) hva synes dere om General Onyx? 6493770[/snapback] Min mening, beste portion snusen, men portion har jeg ikke noe sansen for egentlig.. Bake snus ftw.. 6493810[/snapback] Kunne ikke vært mer enig, her har dere en billig webshop som selger snus http://www.northerner.com/html/snus.html Endret 14. juli 2006 av haakie Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Gleder meg til i morgen, jeg og tre kompiser skal på den nye Pirates Of The Carribean(leif?) og vi har en boks snus hver, etter den filmen, ca 10 min etter rett på nye fast and furiuts filmen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 wee, fant en prell i en boks, sikkert ei uke gammel da.. tørr var den.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 hva synes dere om General Onyx? 6493770[/snapback] General Onyx = Søppel. Vanlig General Portion er mange tusen ganger bedre, og det sier sitt da jeg ikke liker den så veldig godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 faen, der sluknet håpet mitt igjen. og prisen pr-boks på taxfree'n er? får vel finne en grei mann som vil kjøpe snus for meg da ' 6487941[/snapback] Joda, det blir solgt snus i Danmark. Når jeg var på Dana Cup (Hjørring) så var det en butikk som solgte general++. Ole Lenke til kommentar
haakie Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 hva synes dere om General Onyx? 6493770[/snapback] General Onyx = Søppel. Vanlig General Portion er mange tusen ganger bedre, og det sier sitt da jeg ikke liker den så veldig godt. 6494120[/snapback] Men Onyx er så lukseriøst Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Syntes smaken er for søt, noe som ikke er så veldig godt. Dessuten er posen for bred imo, kanskje jeg som ikke har svær nok overleppe. Den gikk jo nesten ned til tenna. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 De tre beste snusene som finnes på markedetnå er pettrøe's (peppermynte) General løs og Kruf Løs sterk spør du meg jeg har prøvd masse..den første snusen jeg begynte med var rødalaket det er en begynner snus etter og ha snust rødalaket en stund forsvant bare effekten så da gikk jeg over til general osv til skruf og så til petterøe's...etter en god stund med snusing så prøvde jeg rødalaket igjen og det hadde ingen effekt i det heile tatt merket den ikke en gang..er det noen her som har hatt den samme opplevelsen som meg ?? Beklager skrive leifer (Dysleksi her ) Mvh Proxer Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 er tom for snus, går å legger meg:( Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 huff.. er fri for snus.. og satt hos brodern og drakk med hanns snusboks rett framfor trynet mitt (han sku baree mobbe meg) og jeg kunne ikke ta en pris fordi søstra mi kansje sku sui no til muttern.. og fattern va der ei stund.. Men endelig.. fikk baka en før jeg dro hjem.og fikk nettop putta den i kjeftn siden jeg kom hjem til rommet mitt.. Bare til info så er brodern 27 år og dødsgrei på sånt, men søster er 33 år og er mere sånn du mnå ikke begynne å røyke eller snyse menneske.. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 huff.. er fri for snus.. og satt hos brodern og drakk med hanns snusboks rett framfor trynet mitt (han sku baree mobbe meg) og jeg kunne ikke ta en pris fordi søstra mi kansje sku sui no til muttern.. og fattern va der ei stund.. Men endelig.. fikk baka en før jeg dro hjem.og fikk nettop putta den i kjeftn siden jeg kom hjem til rommet mitt.. Bare til info så er brodern 27 år og dødsgrei på sånt, men søster er 33 år og er mere sånn du mnå ikke begynne å røyke eller snyse menneske.. 6494609[/snapback] Eller drikking? Slik som kan føre til uttalige skrivefeil i poster som den.... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Drit nå i skrivefeil da, din slegge. Gutten forteller en fin historie, la oss være fornøyd med det. --- Selv sitter jeg her med General, Göteborg Rapè og Grovsnus. Alt sammen løssnus såklart. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Hvordan er vanligste måte for mindreårige og få tak i snus i? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Hvordan er vanligste måte for mindreårige og få tak i snus i? 6495236[/snapback] minste kunst, eldre venner/sosken kjoper, eller sA kjoper jeg selv. (som folk sikkert har merket etter hvert virker ikke ae oe aa tastene mine ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg