Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9
faen, der sluknet håpet mitt igjen.

og prisen pr-boks på taxfree'n er?

får vel finne en grei mann som vil kjøpe snus for meg da :(

'

6487941[/snapback]

Joda, det blir solgt snus i Danmark. Når jeg var på Dana Cup (Hjørring) så var det en butikk som solgte general++.

Ole :)

Lenke til kommentar

De tre beste snusene som finnes på markedetnå er pettrøe's (peppermynte) General løs og Kruf Løs sterk spør du meg jeg har prøvd masse..den første snusen jeg begynte med var rødalaket det er en begynner snus etter og ha snust rødalaket en stund forsvant bare effekten så da gikk jeg over til general osv til skruf og så til petterøe's...etter en god stund med snusing så prøvde jeg rødalaket igjen og det hadde ingen effekt i det heile tatt merket den ikke en gang..er det noen her som har hatt den samme opplevelsen som meg ??

Beklager skrive leifer (Dysleksi her :p)

Mvh Proxer

Lenke til kommentar

huff.. er fri for snus.. og satt hos brodern og drakk med hanns snusboks rett framfor trynet mitt (han sku baree mobbe meg) og jeg kunne ikke ta en pris fordi søstra mi kansje sku sui no til muttern.. og fattern va der ei stund..

Men endelig.. fikk baka en før jeg dro hjem.og fikk nettop putta den i kjeftn siden jeg kom hjem til rommet mitt..

Bare til info så er brodern 27 år og dødsgrei på sånt, men søster er 33 år og er mere sånn du mnå ikke begynne å røyke eller snyse menneske..

Lenke til kommentar
huff.. er fri for snus.. og satt hos brodern og drakk med hanns snusboks rett framfor trynet mitt (han sku baree mobbe meg) og jeg kunne ikke ta en pris fordi søstra mi kansje sku sui no til muttern.. og fattern va der ei stund..

Men endelig.. fikk baka en før jeg dro hjem.og fikk nettop putta den i kjeftn siden jeg kom hjem til rommet mitt..

Bare til info så er brodern 27 år og dødsgrei på sånt, men søster er 33 år og er mere sånn du mnå ikke begynne å røyke eller snyse menneske..

6494609[/snapback]

Eller drikking? Slik som kan føre til uttalige skrivefeil i poster som den....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...