Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

General løs eier ifølge mine smaksløker, etter fire år med snusing har jeg fått smakt min del av pakken, og det var generalen som var gjengangeren. General smaken er fantastisk, Grov kommer på en andre plass... Resten er for det meste boss, skruf og Tiedemanns Blå lukter kompost, men alt funker. Men som sagt, General eier :)

 

Herregud dette viser så kjedelig jeg har det no, snakker om snus på internett etter jeg har sluttet *skaffe seg et liv å komme seg hem fra ferie*

Lenke til kommentar
Bleier er for pingler!

6487206[/snapback]

Og fra en jente. :love:

 

I forhold til porsjon vs. løs.

 

Løs er best, billigst, smaker best og det som føles rett. (heh)

 

Porsjon går derimot ann. Er kjapt å få dem inn, de griser ikke til fingra og de er praktiske. Helt ærlig mener jeg det.

 

På skolen trenger jeg ikke bruke porsjon grunnet liberale lærere som ikke bryr seg om hvor stor leppe jeg har. :) Har faktisk bakt snus under et møte med undervisningsinspektøren! :p

Lenke til kommentar

jeg syns general løs er litt for parfymert jeg. Lukten varer lenge og merkes ganske fort. Skruf løs og portion lukter og smaker gammel gymsokk, men effekten eier.

 

röda lacket og ettan er de enkleste pakkererne, men jeg syns at de blir veldig fort bløt og ekkel.

general og tiedemans syns jeg er de middelmådige pakkerne, ganske så smuldrete.

skruf er den enkleste pakkeren, garantert.

og den som holder lengst under leppen er; gjett; skruf >D

Endret av Mollenpriz
Lenke til kommentar
onyx er iallefall den eneste portionen som går ann..

Men løs ftw uansett..!

6487621[/snapback]

 

Onyx kan brenne, drittsnus. Dårlig smak og renner altfor fort. Mine hjernedøde kamerater kjøpte det da vi var i Danmark og jeg klarte å miste min siste boks med Gøte så jeg måtte snuse Onyx i 6 dager, aldri mer!

 

Mr_razer; Politisk korrekt ftw :whistle: (Det du sa om om løs / portion)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
faen, der sluknet håpet mitt igjen.

 

og prisen pr-boks på taxfree'n er?

 

får vel finne en grei mann som vil kjøpe snus for meg da :(

'

6487941[/snapback]

 

Er vel ikke så stort problem å få kjøpe, jeg er ikke 18, men jeg fikk kjøpt, er ikke noe særlig schvær heller.

 

Tror det er rundt 18-20 spenn for en box.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...