NightKeeper Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Praktisk my ass.. hva er det som gjør det mer praktisk enn løs? Tar like lang tid å få den plassert i munnen, portion renner mere, portion er dyrere.... Hva er mer praktisk sa du? 6487324[/snapback] Gøteborgs Rapé renner sjelden, og det ikke før etter 75 min. + Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Porsjon er så dyrt at det er flaut. En boks med General Løs har 50 gram, en boks med General Porsjon har 24 gram. De koster like mye. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Porsjon smaker ikke en dritt uansett. Gikk med to i kjeften istad, smakte ikke hva det var engang. Nei, Grovsnus er best synes jeg. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Nei, Grovsnus er best synes jeg. 6487420[/snapback] Hail! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Løs snus er for menn, portion er fpr de jentene som snuser, min mening.. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 vel, det er ikke alle som stikker tungen nedi snusboksen og grafser til seg en pris da. portion er praktisk på skole,jobb og andre steder du ikke vil bli sett med en klinkekule under leppen. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 General løs eier ifølge mine smaksløker, etter fire år med snusing har jeg fått smakt min del av pakken, og det var generalen som var gjengangeren. General smaken er fantastisk, Grov kommer på en andre plass... Resten er for det meste boss, skruf og Tiedemanns Blå lukter kompost, men alt funker. Men som sagt, General eier Herregud dette viser så kjedelig jeg har det no, snakker om snus på internett etter jeg har sluttet *skaffe seg et liv å komme seg hem fra ferie* Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 portion er praktisk på skole,jobb. 6487456[/snapback] Det er det eneste portion er praktisk til, men baker meg en pris på skolen uansett jeg.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Bleier er for pingler! 6487206[/snapback] Og fra en jente. I forhold til porsjon vs. løs. Løs er best, billigst, smaker best og det som føles rett. (heh) Porsjon går derimot ann. Er kjapt å få dem inn, de griser ikke til fingra og de er praktiske. Helt ærlig mener jeg det. På skolen trenger jeg ikke bruke porsjon grunnet liberale lærere som ikke bryr seg om hvor stor leppe jeg har. Har faktisk bakt snus under et møte med undervisningsinspektøren! Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 kall meg jente men liker bleie best. kan være linka med mine dårlige bakekunnskaper (etrtersøker bakeguide her ^^) men porsjon er lksom.. 2 sec fra boksen og opp i leppa Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Er hvertfall ikke bakeguide i første posten, neida.. det er noe annet. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 onyx er iallefall den eneste portionen som går ann.. Men løs ftw uansett..! Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) jeg syns general løs er litt for parfymert jeg. Lukten varer lenge og merkes ganske fort. Skruf løs og portion lukter og smaker gammel gymsokk, men effekten eier. röda lacket og ettan er de enkleste pakkererne, men jeg syns at de blir veldig fort bløt og ekkel. general og tiedemans syns jeg er de middelmådige pakkerne, ganske så smuldrete. skruf er den enkleste pakkeren, garantert. og den som holder lengst under leppen er; gjett; skruf >D Endret 14. juli 2006 av Mollenpriz Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) onyx er iallefall den eneste portionen som går ann..Men løs ftw uansett..! 6487621[/snapback] Onyx kan brenne, drittsnus. Dårlig smak og renner altfor fort. Mine hjernedøde kamerater kjøpte det da vi var i Danmark og jeg klarte å miste min siste boks med Gøte så jeg måtte snuse Onyx i 6 dager, aldri mer! Mr_razer; Politisk korrekt ftw (Det du sa om om løs / portion) Endret 14. juli 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 HA! jeg visste det, de selger snus i danmark! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 HA! jeg visste det, de selger snus i danmark! 6487893[/snapback] Næh, ikke som vi så hvertfall. Vi kjøpte på tax-freen nedover. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 faen, der sluknet håpet mitt igjen. og prisen pr-boks på taxfree'n er? får vel finne en grei mann som vil kjøpe snus for meg da ' Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) faen, der sluknet håpet mitt igjen. og prisen pr-boks på taxfree'n er? får vel finne en grei mann som vil kjøpe snus for meg da ' 6487941[/snapback] Er vel ikke så stort problem å få kjøpe, jeg er ikke 18, men jeg fikk kjøpt, er ikke noe særlig schvær heller. Tror det er rundt 18-20 spenn for en box. Endret 14. juli 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 men må man ikke levere billetten, som sikkert inneholder info om alder? Skal jeg bare prøve å kjøpe selv da? tegne bart på meg selv med sprittusj Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) huff... try nr. 2 pA A slutte launches i dag. hAper det gAR bedre denne gangen er litt mer motivert nA Endret 14. juli 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg