Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg burde slutte å lese denne tråden. :scared:

Nå får jeg lyst til å begynne og snuse. Er 13 år. :p

5401234[/snapback]

Nei! Snus er motbydelig, gir deg kreft. Damene liker deg ikke.

*Bake en feit en*

5401270[/snapback]

Om han begynner å snuse nå så kommer han til å bli populær hos damene :cool:

5406076[/snapback]

Uansett, det har ikke noe å si om jeg snuser eller ikke, leppa mi er stor nå. Tryna på ski igår og kræsja leppa ned i snøen. Så sitter jeg her med en skikkelig leppe. :wee:

(Og nei, dette er ingen billig unnskylding for at jeg eventuelt snuser. :p)

Endret av ZeroMac
Lenke til kommentar

hm, hadde et lite tilbakefall i jula. rettere sagt på nyttårsaften. satt der sammen med en kamerat, fullstendig dritings og det hele endte med at jeg knabba ei bleie. FYFAEN som jeg fikk kjeft av dama da jeg fortalte det.

trodde hun ville si noe som "jeg er glad du er ærlig, men du må ikke gjøre sånt igjen", men neida!

"FAEN I HELVETE EIVIND! JEG ER SÅ JÆVLA SKUFFA OVER DEG!! DU LOVTE Å IKKE SNUSE MER!!"

jeg var redd for at hun skulle drepe meg på flekken! :shrug:

edit:

leif var innom... jeg skjøt han

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
hm, hadde et lite tilbakefall i jula. rettere sagt på nyttårsaften. satt der sammen med en kamerat, fullstendig dritings og det hele endte med at jeg knabba ei bleie. FYFAEN som jeg fikk kjeft av dama da jeg fortalte det.

trodde hun ville si noe som "jeg er glad du er ærlig, men du må ikke gjøre sånt igjen", men neida!

"FAEN I HELVETE EIVIND! JEG ER SÅ JÆVLA SKUFFA OVER DEG!! DU LOVTE Å IKKE SNUSE MER!!"

5406754[/snapback]

:wow::eek: Snakk om overreagering, du burde ikke ha fortalt det ;)

Lenke til kommentar

edit:

5406754[/snapback]

Fylla har skylla. :/

Testa en litt morsom kombo av snus i dag.. litt av en ettan å litt av en general+ 2 stk. General posjon. Jævlig digg.. :D

Lenke til kommentar

edit:

5406754[/snapback]

Fylla har skylla. :/

5409440[/snapback]

Men hvem har skylda for fylla?

Lenke til kommentar
Nå ble jeg litt stolt, jeg er også fra Brumunddal.  :p

- Heldgvis, for det var svært vanskelig å klare

seg uten snus, sier Sand til lokalavisen.

så sant så sant.. tenk å bli fratatt all snusen i et land hvor snus ikke selges. :no:

5411013[/snapback]

Eventuelt i land der de kun selger smaksatt snus :sick:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...