Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja, bare se på oss! *bake og få snussaft på tastaturet* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Tror jeg burde slutte å lese denne tråden. Nå får jeg lyst til å begynne og snuse. Er 13 år. 5401234[/snapback] Nei! Snus er motbydelig, gir deg kreft. Damene liker deg ikke. *Bake en feit en* 5401270[/snapback] Om han begynner å snuse nå så kommer han til å bli populær hos damene 5406076[/snapback] Uansett, det har ikke noe å si om jeg snuser eller ikke, leppa mi er stor nå. Tryna på ski igår og kræsja leppa ned i snøen. Så sitter jeg her med en skikkelig leppe. (Og nei, dette er ingen billig unnskylding for at jeg eventuelt snuser. ) Endret 8. januar 2006 av ZeroMac Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Ja, bare se på oss! *bake og få snussaft på tastaturet* 5406087[/snapback] Snussaft. <3 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja, bare se på oss! *bake og få snussaft på tastaturet* 5406087[/snapback] Snussaft. <3 5406223[/snapback] Jeg har i lengre tid vurdert å starte produksjon av snussaft. Tappe det på flasker. Noen som er interessert? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) hm, hadde et lite tilbakefall i jula. rettere sagt på nyttårsaften. satt der sammen med en kamerat, fullstendig dritings og det hele endte med at jeg knabba ei bleie. FYFAEN som jeg fikk kjeft av dama da jeg fortalte det. trodde hun ville si noe som "jeg er glad du er ærlig, men du må ikke gjøre sånt igjen", men neida! "FAEN I HELVETE EIVIND! JEG ER SÅ JÆVLA SKUFFA OVER DEG!! DU LOVTE Å IKKE SNUSE MER!!" jeg var redd for at hun skulle drepe meg på flekken! edit: leif var innom... jeg skjøt han Endret 8. januar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hm, hadde et lite tilbakefall i jula. rettere sagt på nyttårsaften. satt der sammen med en kamerat, fullstendig dritings og det hele endte med at jeg knabba ei bleie. FYFAEN som jeg fikk kjeft av dama da jeg fortalte det.trodde hun ville si noe som "jeg er glad du er ærlig, men du må ikke gjøre sånt igjen", men neida! "FAEN I HELVETE EIVIND! JEG ER SÅ JÆVLA SKUFFA OVER DEG!! DU LOVTE Å IKKE SNUSE MER!!" jeg var redd for at hun skulle drepe meg på flekken! 5406754[/snapback] Snakk om overreagering, du burde ikke ha fortalt det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 jeg var jo i god tro(hør; hangover som bare faen) og trodde jeg ville få et litt skuffet smil, en klem og "det er greit denne gangen, men ikke gjør det igjen o.k?" som reaksjon. men neida! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kjipt headcleaver.. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Oki,noen som har en litt dominerende kjæreste eller? Må være lov å ta seg en liten en gang i blant. Og det at du viser at du faktisk har dårlig samvittighet og for. Overreaksjon er stikkordet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 vel, nå hadde jeg lovet å ikke snuse mer da. hun stolte på meg, så det var jo jeg som dreit meg ut og ikke henne. men uansett. vi burde kanskje returnere til snuspreik før tråden blir stengt :/ Lenke til kommentar
Irons Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kjenner problemet, har smug snust en god del.. Men klarer meg stor sett greit hjemme uansett, og fester aldrig sammen heller. Forbanna godt med en pris.. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 hm, hadde et lite tilbakefall i jula. rettere sagt på nyttårsaften. satt der sammen med en kamerat, fullstendig dritings og det hele endte med at jeg knabba ei bleie. FYFAEN som jeg fikk kjeft av dama da jeg fortalte det.trodde hun ville si noe som "jeg er glad du er ærlig, men du må ikke gjøre sånt igjen", men neida! "FAEN I HELVETE EIVIND! JEG ER SÅ JÆVLA SKUFFA OVER DEG!! DU LOVTE Å IKKE SNUSE MER!!" jeg var redd for at hun skulle drepe meg på flekken! edit: leif var innom... jeg skjøt han 5406754[/snapback] Fylla har skylla. :/ Testa en litt morsom kombo av snus i dag.. litt av en ettan å litt av en general+ 2 stk. General posjon. Jævlig digg.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Siste nytt: Snus-terrorister! Tenkte denne saken er av almenn interesse for lesere av denne tråden. Om noen har lest denne før vil jeg gratulere vedkommende med en god egenskap, han/hun følger med. VG.no Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Nå ble jeg litt stolt, jeg er også fra Brumunddal. - Heldgvis, for det var svært vanskelig å klareseg uten snus, sier Sand til lokalavisen. så sant så sant.. tenk å bli fratatt all snusen i et land hvor snus ikke selges. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 hm, hadde et lite tilbakefall i jula. rettere sagt på nyttårsaften. satt der sammen med en kamerat, fullstendig dritings og det hele endte med at jeg knabba ei bleie. FYFAEN som jeg fikk kjeft av dama da jeg fortalte det.trodde hun ville si noe som "jeg er glad du er ærlig, men du må ikke gjøre sånt igjen", men neida! "FAEN I HELVETE EIVIND! JEG ER SÅ JÆVLA SKUFFA OVER DEG!! DU LOVTE Å IKKE SNUSE MER!!" jeg var redd for at hun skulle drepe meg på flekken! edit: leif var innom... jeg skjøt han 5406754[/snapback] Fylla har skylla. :/ 5409440[/snapback] Men hvem har skylda for fylla? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Nå ble jeg litt stolt, jeg er også fra Brumunddal. - Heldgvis, for det var svært vanskelig å klareseg uten snus, sier Sand til lokalavisen. så sant så sant.. tenk å bli fratatt all snusen i et land hvor snus ikke selges. 5411013[/snapback] Eventuelt i land der de kun selger smaksatt snus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Men hvem har skylda for fylla? 5411067[/snapback] jeg klandrer dama mi! det var hun som var hos foreldrene sine på nyttårsaften så jeg måtte sitte der å savne henne. som jeg skrev i en melding "jeg drikker vekk sorgene". syntes hun kunne vist bittelitt forståelse Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Greit, jeg har funnet meg ei jente som var søt når hun snusa. EOD. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Greit, jeg har funnet meg ei jente som var søt når hun snusa. EOD. 5424542[/snapback] Bilder! Vennligst skaff bilder! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Skal se om jeg finner bildet av hun i sverige også. Mørkt hår, ser litt ekostisk ut. Passa utmerket med en liten kul på leppa \\Sp33D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg