Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hæ? Portionsnus renner hvis man har den der litt lenge jo! Den renner jo selvfølgelig ikke hvis du har den der i 5min lissom.. Menmen løs ftw!

6459925[/snapback]

 

Kan jo fint ha en porsjonspris under leppen en time... Skjønner ikke hva som er poenget med å ha en pris inne i evigheter da men men...

Lenke til kommentar
Hæ? Portionsnus renner hvis man har den der litt lenge jo! Den renner jo selvfølgelig ikke hvis du har den der i 5min lissom.. Menmen løs ftw!

6459925[/snapback]

 

Kan jo fint ha en porsjonspris under leppen en time... Skjønner ikke hva som er poenget med å ha en pris inne i evigheter da men men...

6461500[/snapback]

 

 

Da får man mye mer effekt og sparer mye :)

 

Noen som har prøvd her å sove med snus? heh

Lenke til kommentar
Hæ? Portionsnus renner hvis man har den der litt lenge jo! Den renner jo selvfølgelig ikke hvis du har den der i 5min lissom.. Menmen løs ftw!

6459925[/snapback]

 

Kan jo fint ha en porsjonspris under leppen en time... Skjønner ikke hva som er poenget med å ha en pris inne i evigheter da men men...

6461500[/snapback]

 

 

Da får man mye mer effekt og sparer mye :)

 

Noen som har prøvd her å sove med snus? heh

6461970[/snapback]

 

En kompis gjorde det på ett lan.. med løs general.. Da han våknet noen timer senere lå mesteparten i underleppa hanns :!:

 

Har sovet med snus på lan.. men ikke mer enn 2 timer.. Posjon da..

Lenke til kommentar
Hæ? Portionsnus renner hvis man har den der litt lenge jo! Den renner jo selvfølgelig ikke hvis du har den der i 5min lissom.. Menmen løs ftw!

6459925[/snapback]

 

Kan jo fint ha en porsjonspris under leppen en time... Skjønner ikke hva som er poenget med å ha en pris inne i evigheter da men men...

6461500[/snapback]

 

 

Da får man mye mer effekt og sparer mye :)

 

Noen som har prøvd her å sove med snus? heh

6461970[/snapback]

 

En kompis gjorde det på ett lan.. med løs general.. Da han våknet noen timer senere lå mesteparten i underleppa hanns :!:

 

Har sovet med snus på lan.. men ikke mer enn 2 timer.. Posjon da..

6462031[/snapback]

 

 

Kordan følte han seg etter han dokka opp? :hmm: Ond i huet? Kvalm?

Lenke til kommentar
Misstenker at han var sår under leppa. ;)

 

Har sovet med snus jeg også. Ubehagelig, meget ubehagelig.

 

Lengste perioden jeg har hatt snus under leppa er 4 timer. Jobbet i silo. Fattig som faen. Spare på snus.

6462213[/snapback]

 

heh, jeg jobber også i silo hver sommer :D

Lenke til kommentar
Hæ? Portionsnus renner hvis man har den der litt lenge jo! Den renner jo selvfølgelig ikke hvis du har den der i 5min lissom.. Menmen løs ftw!

6459925[/snapback]

 

Kan jo fint ha en porsjonspris under leppen en time... Skjønner ikke hva som er poenget med å ha en pris inne i evigheter da men men...

6461500[/snapback]

 

 

Da får man mye mer effekt og sparer mye :)

 

Noen som har prøvd her å sove med snus? heh

6461970[/snapback]

 

En kompis gjorde det på ett lan.. med løs general.. Da han våknet noen timer senere lå mesteparten i underleppa hanns :!:

 

Har sovet med snus på lan.. men ikke mer enn 2 timer.. Posjon da..

6462031[/snapback]

 

 

Kordan følte han seg etter han dokka opp? :hmm: Ond i huet? Kvalm?

6462039[/snapback]

 

Husker faktisk ikke :hmm: Han virke no passe fin etterpå.. Spilte nå cs da..

Tror ikke han hadde svelget så mye :)

Lenke til kommentar

hehe oook. Tør ikke å prøve meg på det uansett.

Da blir det en tur til Sverige i neste helg! Var akkurat fri fra snaus.. Suger opp den siste "prince" boksen.. *spare spare*. Har de noe nytt i Sver? Noe å anbefale? Liker å smake på noe nytt! :D heh

 

 

ps. noe nytt, som ikke renner, some har nydelig smak, som har mindre skader (æ kødda) og som er kraftig!

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
hehe oook. Tør ikke å prøve meg på det uansett.

Da blir det en tur til Sverige i neste helg! Var akkurat fri fra snaus.. Suger opp den siste "prince" boksen.. *spare spare*. Har de noe nytt i Sver? Noe å anbefale? Liker å smake på noe nytt! :D heh

 

 

ps. noe nytt, som ikke renner, some har nydelig smak, som har mindre skader (æ kødda) og som er kraftig!

6462475[/snapback]

 

you wish :innocent:

men kraftig: strongcut, skruf stark.

ikke renner: general, grovsnus og ettan.

nydelig smak: vet ikke hva du liker, men general smaker best for min del.

Lenke til kommentar

Hørt mye om Strongcut, om det virkelig er det folk sier så kan det jo være verdt å prøve.

 

Og angående det at porsjon lukter shit, så er det sant til en viss grad. Mens skruf porsjon lukter forferdelig med store bokstaver, så har for eksempel Gøteborgs Rapë en ganske behagelig lukt.

Lenke til kommentar
Hørt mye om Strongcut, om det virkelig er det folk sier så kan det jo være verdt å prøve.

 

Og angående det at porsjon lukter shit, så er det sant til en viss grad. Mens skruf porsjon lukter forferdelig med store bokstaver, så har for eksempel Gøteborgs Rapë en ganske behagelig lukt.

6463189[/snapback]

Strong Cut var nice. God smak imo. Litt sterkere også. Men så prøvde jeg porsjon, da. :)

Lenke til kommentar

Har noen en gang gjort noe så forfardelig som jeg har nettop gjort? Har pakka en god pris, (og alle vet jo at jeg bruker å ha en søppebøtta under føttene mine) ggså har jeg pakket den sku akkurat legge den inn, men så møsta jeg prisen akkurat i den søppelkassa som jeg bruker å ha nede... :ermm:

 

ps. hehe, faen O_o

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Hva med den Knox-snusen, er ikke den veldig billig? Noen som har testet den?

6463663[/snapback]

Helt grei den, sammenligner den med general jeg, ikke like god kanskje, men ganske god denne også..

6464041[/snapback]

 

Hvor mye koster den?

 

Btw, Pupper og mus, boller og brus, men ingenting er som General snus ;D

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...