FJERNET111 Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Snus trekker damer? Den frastøter damer skal jeg si deg 6455444[/snapback] Vel, da er det ikke snusen som gjør det (slå på sarkasmeradaren neste gang) Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Lol, spør ei dame om hu syns snus er fint da? 9/10 vil jo svare nei Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Lol, spør ei dame om hu syns snus er fint da? 9/10 vil jo svare nei 6455614[/snapback] For den siste av de ti snuser selv! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 de fleste jenter syns ikke det er noe pent.. en 14 år gammel jente syns sikkert det er kult om en gutt på 16-18 snuser.. men jevnaldrende tror jeg ikke syns det.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Lol, spør ei dame om hu syns snus er fint da? 9/10 vil jo svare nei 6455614[/snapback] Må du ha det inn med teskje eller leker du bare tungnem? Det var en _spøk_. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) kommer litt ann på da to fine svarte bekker på hver side av kjeften trekker nok ikke damer.... men en passe posjon snus oppunder leppa da ser man jo barsk og stolt ut. er man stolt har man jo selvsikkerthet og selvsikkerthet DET trekker damer.... bøe litt rart formulert men folk skjønner håper jeg.... Endret 8. juli 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Neh, trenger ikke å ha svarte flekker på tennene, bare bak ordentlig så holder snusen seg fast. Jeg bruker å bake standard størrelse, ikke for liten, men heller ikke for stor. Har hatt prisen min oppi i ca 1 time nå, den vises fortsatt ikke. Bare du ikke driver å "suger" på den hele tiden så holder den seg fast. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Kan trekke damer, når damene maser om snus. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Noen som har noe erfaring med å bestille snus fra Northerner? Hvordan er det med toll og all annen avgiftsjævelskap? Leveringstid? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Nettopp vært en uke i Danmark, og jeg må si at jeg nesten ikke har snust, unntagen de dagene jeg vi var i byen og festet så snuste jeg max. 2 om dagen. Ble litt overasket jeg, men det har muligens noe med at jeg mistet gøteborgen min på byen og måtte snuse møkkasnusen Onyx i en uke, aldri mer! Lenke til kommentar
Northcity Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 man får ikke leppekreft selv om man snuser hele livet...fattern har snust i snart 40 år og har fan ikke fått leppekreft. tenna og tannkjøttet er ok det å...trur det ligger i genene ass. akkurat samma som kreft av røyking. mormoren min røyka fra hu var 14 til hu ble 70..ikke tegn til kreft men hu døde av blodpropp som forverret seg:( det hadde ikke noe med røykinga hennes Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Er på ferie i sverige for tiden. Var nettopp (kanskje litt drøyt å kalle 10 timer siden for nettopp ) og hentet meg to ruller General. Ikke nok med at jeg bare betalte 26,- pr boks, men den var så fersk og fin at det var bare å ta en klype og stappe under leppen, noe jeg aldri klarer med norsk snus. Vet at det ikke er spesielt billig til å være sverige men bor i en liten by med bare en matbutikk, som utrolig nok ikke hadde mer en to ruller general liggende Endret 8. juli 2006 av phoen|x Lenke til kommentar
kjcui Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Posjonssnus stinker. Renner og styrer. Æsj. 5331479[/snapback] Neida... Portion renner ikke. Jeg synes man ikke får samme effekt av det som ved vanlig løs. Synes løs er best. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Hæ? Portionsnus renner hvis man har den der litt lenge jo! Den renner jo selvfølgelig ikke hvis du har den der i 5min lissom.. Menmen løs ftw! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Tørk dere under leppa med papir før dere snuser. Da slipper dere at det renner, i tillegg holdern seg lenger. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Tørk dere under leppa med papir før dere snuser. Da slipper dere at det renner, i tillegg holdern seg lenger. 6460006[/snapback] gjor det en del fQr, men da ble leppa mi hvit og ruglete pa innsiden. vil heller ha frisk leppe enn at prisen holder seg 10 min lenger. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Og jeg som synes det er best å rulle posen på tunga og tørke snussaft under overleppa før jeg legger den opp. Porsjonsnus renner litt med en gang, men blir jo bra etter noen minutter. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Og jeg som synes det er best å rulle posen på tunga og tørke snussaft under overleppa før jeg legger den opp. Porsjonsnus renner litt med en gang, men blir jo bra etter noen minutter. 6460083[/snapback] Porsjon kan ligge å syde leeeeeeenge om du ikke tenker på den. *knorte sammen pris* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Har prisen i leppa i 2 timer jeg. Hvertfall når jeg er på jobb. Glemmer at jeg har den der, så tar jeg den ut i pausene. Edit: Bruker løs. Endret 9. juli 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Har prisen i leppa i 2 timer jeg. Hvertfall når jeg er på jobb. Glemmer at jeg har den der, så tar jeg den ut i pausene. Edit: Bruker løs. 6460491[/snapback] Var sånn før. Glemte at jeg hadde den der, men nå har leppa blitt slik at folk ser at jeg har en prell der, så folk kommenterer og spør. Så jeg har blitt mer obs. på det, og tar den ut etter en halvtime, tre kvarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg