Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer litt ann på da :p to fine svarte bekker på hver side av kjeften trekker nok ikke damer.... men en passe posjon snus oppunder leppa da ser man jo barsk og stolt ut. er man stolt har man jo selvsikkerthet og selvsikkerthet DET trekker damer....

bøe litt rart formulert men folk skjønner håper jeg.... :p

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Neh, trenger ikke å ha svarte flekker på tennene, bare bak ordentlig så holder snusen seg fast. Jeg bruker å bake standard størrelse, ikke for liten, men heller ikke for stor. Har hatt prisen min oppi i ca 1 time nå, den vises fortsatt ikke. Bare du ikke driver å "suger" på den hele tiden så holder den seg fast. ;)

Lenke til kommentar

man får ikke leppekreft selv om man snuser hele livet...fattern har snust i snart 40 år og har fan ikke fått leppekreft.

tenna og tannkjøttet er ok det å...trur det ligger i genene ass. akkurat samma som kreft av røyking.

mormoren min røyka fra hu var 14 til hu ble 70..ikke tegn til kreft

men hu døde av blodpropp som forverret seg:(

det hadde ikke noe med røykinga hennes

Lenke til kommentar

Er på ferie i sverige for tiden. Var nettopp (kanskje litt drøyt å kalle 10 timer siden for nettopp :p) og hentet meg to ruller General. Ikke nok med at jeg bare betalte 26,- pr boks, men den var så fersk og fin at det var bare å ta en klype og stappe under leppen, noe jeg aldri klarer med norsk snus. Vet at det ikke er spesielt billig til å være sverige men bor i en liten by med bare en matbutikk, som utrolig nok ikke hadde mer en to ruller general liggende :p

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Har prisen i leppa i 2 timer jeg. Hvertfall når jeg er på jobb. Glemmer at jeg har den der, så tar jeg den ut i pausene.

Edit: Bruker løs.

6460491[/snapback]

Var sånn før. Glemte at jeg hadde den der, men nå har leppa blitt slik at folk ser at jeg har en prell der, så folk kommenterer og spør. Så jeg har blitt mer obs. på det, og tar den ut etter en halvtime, tre kvarter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...