Northcity Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 hmm hva?? hu blei forbanna jo:P Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 lol "busta" av mamma for snus... hahaha hva r farlig med snus? har snusa litt men en gang var jeg uheldig og svelga en kjempe klump... aldri mer. nesten så jeg trekker meg unna når folk begynner å bake hehe. btw den peppermynte greia virket inntresang hehe. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 lol "busta" av mamma for snus... hahaha hva er farlig med snus? har snusa litt men en gang var jeg uheldig og svelga en kjempe klump... aldri mer. nesten så jeg trekker meg unna når folk begynner å bake hehe. btw den peppermynte greia virket inntresang hehe. 6454190[/snapback] kan nevne kreft i munnhulen, hjerte og karsykdommer og odelagt tannkjott. ellers er snus ganske sa kos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 kan nevne kreft i munnhulen 6454213[/snapback] Kilder? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Der ser dere når dere driver med ting dere ikke er gammel nok til. Og i tillegg "skryte" av det på nettet. "Å fy fader ass, nesten så muttern catcha meg på fersken ass. Fikk akkurat spytta ut den feite porsjonsposen ass". Røkte i smug en stund jeg og, helt til pappa spurte meg enkelt og greit om jeg røkte. Men nå prøver jeg å gå fra det og tilbake på snus. Noe som går helt fint. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 kan nevne kreft i munnhulen 6454213[/snapback] Kilder? 6454227[/snapback] leste det pA kreftforeningens sider for en stund siden, men de har fjernet den fra arkivet, sA fA ta til takke med: Aftenposten "vi har sett en svak risikoøkning for kreft i munnhule og bukspyttkjertelen" sier rådgiver Ida - Kristin Ørjasæter Elvsaas ved Kunnskapssenteret.og: Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 skryte jeg? de flest har vel svelget snus men jeg er en av de som fikk "skrekken".... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Tror han prater generelt... Og du NorthCity, du må nesten fortelle hvordan du fiksa en "feit" portion! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Tror han prater generelt... Og du NorthCity, du må nesten fortelle hvordan du fiksa en "feit" portion! 6454723[/snapback] Kanskje han bruker to stykker, d r jo drtf3tt ass! ZOMG lissm. Endret 8. juli 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Det hadde vært saiko ass. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 kan nevne kreft i munnhulen 6454213[/snapback] Kilder? 6454227[/snapback] leste det pA kreftforeningens sider for en stund siden, men de har fjernet den fra arkivet, sA fA ta til takke med: Aftenposten "vi har sett en svak risikoøkning for kreft i munnhule og bukspyttkjertelen" sier rådgiver Ida - Kristin Ørjasæter Elvsaas ved Kunnskapssenteret.og: 6454420[/snapback] Og hvor mye øker det risikoen? Det er spørsmålet. Lenke til kommentar
Northcity Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 vel...en "feit" portion er vel i grunn en vanlig skruf men den virka stor da jeg hadde den i kjeften:) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 blei busta av mamma jeg:P det var da leppene mine ikke var helt klare for snus enda og jeg gikk rundt med en feit portion skruf orginal portion d:P pappa har sett meg snuse en del ganger ass:) 6454149[/snapback] hmm... 6454177[/snapback] Stussa bra på den jeg og. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) kan nevne kreft i munnhulen 6454213[/snapback] Kilder? 6454227[/snapback] leste det pA kreftforeningens sider for en stund siden, men de har fjernet den fra arkivet, sA fA ta til takke med: Aftenposten "vi har sett en svak risikoøkning for kreft i munnhule og bukspyttkjertelen" sier rådgiver Ida - Kristin Ørjasæter Elvsaas ved Kunnskapssenteret.og: 6454420[/snapback] Og hvor mye øker det risikoen? Det er spørsmålet. 6454828[/snapback] Det kan jeg umulig forstå. "Denne tobakksvaren kan være helseskadelig og er avhengighetsskapende" står det bakpå snusdåsa, hvis de har bevist at det er en svak risikoøkning for kreft i munnhule og bukspyttkjertelen ville de endret advarselen på dåsa. (?) Endret 8. juli 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Det kan jeg umulig forstå. "Denne tobakksvaren kan være helseskadelig og er avhengighetsskapende" står det bakpå snusdåsa, hvis de har bevist at det er en svak risikoøkning for kreft i munnhule og bukspyttkjertelen ville de endret advarselen på dåsa. (?) 6455298[/snapback] Det kommer av motstridende forskning, forskningsresultatene er ikke entydige og derfor kan man ikke skrive "er". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Det kan jeg umulig forstå. "Denne tobakksvaren kan være helseskadelig og er avhengighetsskapende" står det bakpå snusdåsa, hvis de har bevist at det er en svak risikoøkning for kreft i munnhule og bukspyttkjertelen ville de endret advarselen på dåsa. (?) 6455298[/snapback] Det kommer av motstridende forskning, forskningsresultatene er ikke entydige og derfor kan man ikke skrive "er". 6455311[/snapback] Nei, det kommer av at det aldri er dokumentert alvorlig sykdom eller død som følge av snusbruk. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Nei, det kommer av at det aldri er dokumentert alvorlig sykdom eller død som følge av snusbruk. 6455331[/snapback] Noe forskning indikerer at kreftfaren kan øke, mens annen forskning gjør det ikke. Bryr meg egentlig lite om faren for munnhulekreft stiger med 0.01% all den tid snus er godt og trekker damer som fy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Fastlegen min hadde hatt en pasient som måtte operere bort halve ansiktet pga snusbruk og kreft, men han kom neppe med i statistikken. Nå er han så vidt jeg vet bare et navn på en stein. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Nei, det kommer av at det aldri er dokumentert alvorlig sykdom eller død som følge av snusbruk. 6455331[/snapback] Noe forskning indikerer at kreftfaren kan øke, mens annen forskning gjør det ikke. Bryr meg egentlig lite om faren for munnhulekreft stiger med 0.01% all den tid snus er godt og trekker damer som fy 6455342[/snapback] Snus trekker damer? Den frastøter damer skal jeg si deg Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har aldri hatt noe problem å få damer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg