SideburnsKongen Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Har aldri spydd av snus jeg ass.. Lenke til kommentar
danijo Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 sitter å leser på denne tråden hver kveld, idag ble jeg irritert, synes det var veldig mye ASS fra northcity... bra unødvendig ass...lissm...vess du skjønner ass... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 nå er jeg for desperat.. Skrapte ut alt rusket jeg hadde i en gammel röda løs boks, som avr steinhardt. Tok litt vann på det og ballet det.. Prisen er like stor som halve lillefingerneggelen min ca.. Må få kjøpt snus i morger.. MÅ! Lenke til kommentar
salah Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Mmm, uten snus i .... 2 uker Jeg er ikke avhengig! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Gi fa** i å henge dere på denne brukeren. Om han skriver "ass" vel mye er det ingen grunn til denne formen for tåpelig og barnslig oppførsel. Personlig er jeg vel kommet til stadiet der jeg ikke kjenner noe spesiell forskjell på noe. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Litt urelatert kanskje, men tok en sig istad, tok den kjapt og. Første på veldig veldig lenge, det var første-snus nikotinsjokk til de grader, faretruende deilig Skulle ønske hver pris var sånn... Endret 7. juli 2006 av KompleX Lenke til kommentar
Northcity Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 nei! min siste skruf stark portion igjen:( hva fa** gjør jeg nå a:( må vente et par timer på ny pakke me Onyx da ass:( er så jævli avhengig:P Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) nei! min siste skruf stark portion igjen:( hva fa** gjør jeg nå a:( må vente et par timer på ny pakke me Onyx da ass:( er så jævli avhengig:P 6450467[/snapback] sikkert snust i 4 dager du å.. Endret 7. juli 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Ja, er ikke måte på. Og omg, jeg er også tom for skruf nå, får ikke snust før om FLERE TIMER, er så saiko avhengig nå ass, saiko. Endret 7. juli 2006 av KompleX Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Ja, er ikke måte på. Og omg, jeg er også tom for skruf nå, får ikke snust før om FLERE TIMER, er så saiko avhengig nå ass, saiko. 6450542[/snapback] Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Oppdaget en merkelig ting i går. Bestilte meg noen dåser fra websnus.com, men de hadde ikke Petterøes. Hvilket jeg har blitt hekta på. God lukt, akkurat passe nikotininnhold, og god smak attpåtil. Og på denne boksen står det "Made in Sweden". Så hvorfor i svarte kan ikke en svensk snuswebshop selge den da? Så det ble til 5 bokser Grovsnus og 5 bokser Ettan. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Grow up kiddies. *bake pris* Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Endelig snaus igjenn<3 vært fri i snær 5 dager.. Har aldri spist så mye godteri.. helt sykt.. og med en gang en pris går i flabben går godterisuget helt ned.. Helt yppelig egentlig, siden jeg er litt små-chubby Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Ahh. ble såvidt busta av fattern for 2 minutt siden.. han kommer hjem, og jeg regner med han e småfull og ikke ser det.. Men noe av det første han sa var: bruke du snus erlend? så sa jeg nei... Og han bare: Jo det gjør du! Fikk litt noja.. Kom med en liten story.. erhm.. eg datt nor eg hoppa over gjærdet.. e bare hoven.. Sku bort tel håvard bortmed skoln.. sku prate me han, så datt eg nor eg hoppa over gjærdet.. Og han bare: åjah.. Så begynte vi å prate om jobb.. Han bryr seg ikke så det er ikke så farlig, men om han forteller muttern er det værre.. Sjønner ikke at han skulle se det nå.. han hatt snus mange ganger når jeg har pratet med han.. huff.. Skumle saker.. Endret 8. juli 2006 av complexity Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Hmm, har aldri liksom blitt busta med snus hime, men fatter har sett meg flere ganger, han har sekkert sakt no te mutter, men ingen har sakt no enda.. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Fortell han det da, er da langt ifra så farlig som røyk. Var nervøs når jeg skulle fortelle mamma jeg og men gjorde det og hu ble ikke sur. Nå kjøper a snus til meg edit: flasser hud av overleppa Endret 8. juli 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Jaja sløækkærn. Jeg har skruf. Ship ohoi. Lenke til kommentar
Northcity Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 blei busta av mamma jeg:P det var da leppene mine ikke var helt klare for snus enda og jeg gikk rundt med en feit portion skruf orginal portion d:P pappa har sett meg snuse en del ganger ass:) Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 blei busta av mamma jeg:P det var da leppene mine ikke var helt klare for snus enda og jeg gikk rundt med en feit portion skruf orginal portion d:P pappa har sett meg snuse en del ganger ass:) 6454149[/snapback] hmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg