Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Jenter med snus er morsomt, ikke digg eller sexy men morsomt. Di fleste jeg har sett prøver det for første gang, og di ser ut som noen raringer.

Alltid skal det luktes på prisen, og lage grimaser, så slippes den oppi leppa hvor mye detter ut... så tar det max 10 min og di sitter igjen med hvite ansikter og tendenser til brekninger. :p

6440670[/snapback]

 

 

Jeg mente det er digg å snuse, ikke se på ;)

Og snus lukter godt, nemlig.

Men man snuser bare general mini :)

6440956[/snapback]

 

Mini XD

6441014[/snapback]

 

 

Ja, tenk!

Man har veldig lita overleppe, må vite :p

6441778[/snapback]

 

 

når jeg en sjelden gang har mini portion, må jeg ha 2 om gangen.

Det renner en del mere enn en vanlig, men kjenner nesten ingenting med bare 1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
uff, tom for snus..

vil ha.. :cry:

Kjøpte heller øl enn snus istad...

6441326[/snapback]

 

Noe må man da ofre. I denne husstanden har man råd til både øl og snus. :wee:

 

 

 

Har prøvd General et par uker nå (igjen)- Men jeg liker fortsatt Grovsnus best altså.

6441677[/snapback]

 

Grovsnus er digg, tror jammen jeg skal kjøpe noen bokser

Lenke til kommentar

Halla!

 

Jeg er ny her, men jeg vil si dere at den beste snusen er Skruf-Ekstra stärk. Jeg har snust i en måned nå og syntes den er klart best, uten å ha prøvd så mangen (general,r.l og ettan)

 

Jeg lurte på om noen har erfaringer fra å kjøpe prell fra nettet?

www.swedish-snus.com er siden jeg prøver å kjøpe fra. Er dette noe lurt?

Lenke til kommentar
Halla!

 

Jeg er ny her, men jeg vil si dere at den beste snusen er Skruf-Ekstra stärk. Jeg har snust i en måned nå og syntes den er klart best, uten å ha prøvd så mangen (general,r.l og ettan)

 

Jeg lurte på om noen har erfaringer fra å kjøpe prell fra nettet?

www.swedish-snus.com er siden jeg prøver å kjøpe fra. Er dette noe lurt?

6442079[/snapback]

Det lureste for deg er å slutte å snuse sia du bare har snust i 1 måne;)

Lenke til kommentar

Først og fremst; Snus er ikke så farlig som man skal ha det til, flere profosjonelle fotball spillere bruker det, og at forskere og eksperter sier at det kan være kreft-fremkallende og annet vrøvl blir litt overdrevet.

 

Mangen mennesker tar snusing og røyking som om det skulle være drap forsøk og overdriver i lange baner. En snus er ikke til å si nei til :)

Lenke til kommentar
Jenter med snus er morsomt, ikke digg eller sexy men morsomt. Di fleste jeg har sett prøver det for første gang, og di ser ut som noen raringer.

Alltid skal det luktes på prisen, og lage grimaser, så slippes den oppi leppa hvor mye detter ut... så tar det max 10 min og di sitter igjen med hvite ansikter og tendenser til brekninger. :p

6440670[/snapback]

 

 

Jeg mente det er digg å snuse, ikke se på ;)

Og snus lukter godt, nemlig.

Men man snuser bare general mini :)

6440956[/snapback]

 

Mini XD

6441014[/snapback]

 

 

Ja, tenk!

Man har veldig lita overleppe, må vite :p

6441778[/snapback]

 

 

når jeg en sjelden gang har mini portion, må jeg ha 2 om gangen.

Det renner en del mere enn en vanlig, men kjenner nesten ingenting med bare 1

6441819[/snapback]

 

 

Men jeg kjøper jo snus sånn ca to ganger i halvåret, så en mini er nok te meg en gang i blant :)

Fortsatt er det røyk som gjelder for meg, gitt >.<

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Sjefen min snuste i 10 år før han sluttet. Han brukte 1 boks til dagen. Tennene var helt fine, tannkjøttet helt perfekt, alle strengene på plass og han hadde hvilkepuls på under 40 ;)

Lenke til kommentar
Sjefen min snuste i 10 år før han sluttet. Han brukte 1 boks til dagen. Tennene var helt fine, tannkjøttet helt perfekt, alle strengene på plass og han hadde hvilkepuls på under 40 ;)

6444032[/snapback]

 

Alle mennesker er forskjellig. Det går fra man til man. En kan ikke røyke i det heletatt å få lungekreft som mora til min bestemor har fått. Hun har aldri røyk. Så sånn e d.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...