Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er faktisk 3 jenter i klassen min som snuser :)

 

Edit: 4 når jeg tenker meg om

6435974[/snapback]

 

Du er heldig, du har jenter i klassen, og de snuser i tillegg... :cry:

Vi hadde ikke noe jenter i det hele tatt i hele skole! Bare gutta.. Men nå er det over! Ferdig med utdannelse, tror jeg........ :hmm:

Lenke til kommentar
ÅÅh.. må ha snus nå.. Sitter å stapper i meg godteri! spist ett helt brett med toffifi og stapper i meg smågodt nå..

 

Hadde ikke spist noe av dette om jeg hadde hatt snus :(

6435997[/snapback]

Samme her. Alt av godteri jeg har spist på en måned nå er to pakker med sånn haribo-greier. Orker ikke godteri når jeg snuser. Og jeg bruker mindre spenn på å kjøpe snus fremfor godteri.

 

Jenter med snus er sexy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jenter og snus har blitt ganske utbredt nå, har jeg lagt merke til. Eks-en min snuste og ganske mange på idrettslinjen også, men nå har visst alle jenter kastet seg på bølgen.

Lenke til kommentar

Jenter med snus er morsomt, ikke digg eller sexy men morsomt. Di fleste jeg har sett prøver det for første gang, og di ser ut som noen raringer.

Alltid skal det luktes på prisen, og lage grimaser, så slippes den oppi leppa hvor mye detter ut... så tar det max 10 min og di sitter igjen med hvite ansikter og tendenser til brekninger. :p

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg bakte en pris til kjæresten min så hun kunne få prøve det. var riktignok en middels stor pris (skruf). Hun hadde den oppe i leppen i ca 13 minutter, jeg sa etter 10 minutter at hun burde ta den ut, slik at hun ikke skulle bli så kvalm. Men hun nektet pga den gode rusen, så etterhvert merken hun kvalmen å løp rett til vinduet og hang over der.

 

Som en bra gentleman fant jeg frem vaskebøtte med vann og såpe i, så hun kunne få rope på elgen. Heldigvis kastet hun ikke opp, men kvalmen hennes varte nok rundt 2 timer.

Lenke til kommentar
Hehe. Jeg bakte en pris til kjæresten min så hun kunne få prøve det. var riktignok en middels stor pris (skruf). Hun hadde den oppe i leppen i ca 13 minutter, jeg sa etter 10 minutter at hun burde ta den ut, slik at hun ikke skulle bli så kvalm. Men hun nektet pga den gode rusen, så etterhvert merken hun kvalmen å løp rett til vinduet og hang over der.

 

Som en bra gentleman fant jeg frem vaskebøtte med vann og såpe i, så hun kunne få rope på elgen. Heldigvis kastet hun ikke opp, men kvalmen hennes varte nok rundt 2 timer.

6440702[/snapback]

 

kjenner meg igjenn :p

gjor det samme med min første skruf (stark)... men det var en kompis som bakte en svær en, lå å svevde i sofaen i en time elns etterpå... :w00t:

Lenke til kommentar
Jenter med snus er morsomt, ikke digg eller sexy men morsomt. Di fleste jeg har sett prøver det for første gang, og di ser ut som noen raringer.

Alltid skal det luktes på prisen, og lage grimaser, så slippes den oppi leppa hvor mye detter ut... så tar det max 10 min og di sitter igjen med hvite ansikter og tendenser til brekninger. :p

6440670[/snapback]

 

 

Jeg mente det er digg å snuse, ikke se på ;)

Og snus lukter godt, nemlig.

Men man snuser bare general mini :)

Lenke til kommentar
Jenter med snus er morsomt, ikke digg eller sexy men morsomt. Di fleste jeg har sett prøver det for første gang, og di ser ut som noen raringer.

Alltid skal det luktes på prisen, og lage grimaser, så slippes den oppi leppa hvor mye detter ut... så tar det max 10 min og di sitter igjen med hvite ansikter og tendenser til brekninger. :p

6440670[/snapback]

 

 

Jeg mente det er digg å snuse, ikke se på ;)

Og snus lukter godt, nemlig.

Men man snuser bare general mini :)

6440956[/snapback]

 

Mini XD

Lenke til kommentar
Jenter og snus har blitt ganske utbredt nå, har jeg lagt merke til. Eks-en min snuste og ganske mange på idrettslinjen også, men nå har visst alle jenter kastet seg på bølgen.

6439976[/snapback]

 

 

Det er bra at jenter begynner å snuse nå. Kansje jeg slipper unna all hetsingen fra dama mi, veninnene hennes og jenter kjennerelt om hvor ekkelt det er :D

 

Dama mi som maste så mye om at jeg måtte stompe røyken, så jeg kuttet ut røyken og

begynte med snus. Nå bønnfaller hun meg om å gå tilbake til røyken :w00t:

Lenke til kommentar
Hehe. Jeg bakte en pris til kjæresten min så hun kunne få prøve det. var riktignok en middels stor pris (skruf). Hun hadde den oppe i leppen i ca 13 minutter, jeg sa etter 10 minutter at hun burde ta den ut, slik at hun ikke skulle bli så kvalm. Men hun nektet pga den gode rusen, så etterhvert merken hun kvalmen å løp rett til vinduet og hang over der.

 

Som en bra gentleman fant jeg frem vaskebøtte med vann og såpe i, så hun kunne få rope på elgen. Heldigvis kastet hun ikke opp, men kvalmen hennes varte nok rundt 2 timer.

6440702[/snapback]

 

heh kjenner igjen meg der jeg også! Men eg kastet ut, bra det ikke skjedde i bussen foran hele klassen :!:

Lenke til kommentar
Jenter med snus er morsomt, ikke digg eller sexy men morsomt. Di fleste jeg har sett prøver det for første gang, og di ser ut som noen raringer.

Alltid skal det luktes på prisen, og lage grimaser, så slippes den oppi leppa hvor mye detter ut... så tar det max 10 min og di sitter igjen med hvite ansikter og tendenser til brekninger. :p

6440670[/snapback]

 

 

Jeg mente det er digg å snuse, ikke se på ;)

Og snus lukter godt, nemlig.

Men man snuser bare general mini :)

6440956[/snapback]

 

Mini XD

6441014[/snapback]

 

 

Ja, tenk!

Man har veldig lita overleppe, må vite :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...