Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

det jeg syns er irriterendes med noen snusere er at de kaster snusen sin overalt. klisterer det til vegger og dører osv.

 

Sant det. Men er jo like ille med enkelte røykere, som stumper røyken sin overalt :hrm:

 

nja men snus er jo ikke akkurat så sunt som mange tror da. det er ikke så farlig  osv osv. snus er ikke jo litt farlig det.

 

Ok... tror du må formulere deg bedre. Skjønte ikke en drit :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som gjør det vettu. slasker som ikke gidder å ta den ut  :p  men hvorfor har det seg at dere driver med snus og ikke røyk? kom med en ordentlig grunn :)

6431513[/snapback]

Jeg begynnte å snuse sommeren 2004 (tror jeg), mens jeg jobbet med Silo-arbeide. Smakte første gang fra en kompis, General Løs. I løpet av sommeren gikk jeg fra en-gang-i-blandt-snuser til litt-ofte-snuser, og etter hvert ble det en vane. :)

 

Har et lite spørsmål her:

 

Er det "lurt" å begynne med snus? Eller bør en bare helst holde seg unna det?

6431719[/snapback]

Skader ikke å prøve. Men å begynne å bruke, det må du være en idiot for å gjøre! (da'ah! :p)

 

kreft i munnhulen eller no, dorlig belegg og sånnt på tennene.

6434929[/snapback]

Kreft i munnhulen? Så vidt jeg vet er det ikke bevist noen sammenheng mellom snusing og kreft i munnhulen.

Lenke til kommentar
Jeg vil bare si at jeg synes snus er søtt, dersom dere klarer å holde den der den skal være, ja. Så søtt når dere spiser og ler...  :D Jeg er rar.

6435687[/snapback]

Nåh. :blush:

 

Jenter med snusleppe er faktisk søtt!

6435725[/snapback]

 

Jeg syns jenter ser tøff ut med en pris under leppen :thumbup:

 

Men tror ikke at jeg har sett en gang snuse-jenter. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...