Khaya Ivorensis Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 det jeg syns er irriterendes med noen snusere er at de kaster snusen sin overalt. klisterer det til vegger og dører osv. Sant det. Men er jo like ille med enkelte røykere, som stumper røyken sin overalt nja men snus er jo ikke akkurat så sunt som mange tror da. det er ikke så farlig osv osv. snus er ikke jo litt farlig det. Ok... tror du må formulere deg bedre. Skjønte ikke en drit :!: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har et lite spørsmål her: Er det "lurt" å begynne med snus? Eller bør en bare helst holde seg unna det? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Lurt og lurt, hvis du liker det er det jo ingen grunn til å ikke fortsette Lenke til kommentar
Epiphany Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har et lite spørsmål her: Er det "lurt" å begynne med snus? Eller bør en bare helst holde seg unna det? 6431719[/snapback] Det finnes ingen gode grunner til at du skal begynne å snuse. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har et lite spørsmål her: Er det "lurt" å begynne med snus? Eller bør en bare helst holde seg unna det? 6431719[/snapback] Det finnes ingen gode grunner til at du skal begynne å snuse. 6431743[/snapback] Ikke om han syns det er godt engang? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har et lite spørsmål her: Er det "lurt" å begynne med snus? Eller bør en bare helst holde seg unna det? 6431719[/snapback] Ja, det er kjempelurt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Har et lite spørsmål her: Er det "lurt" å begynne med snus? Eller bør en bare helst holde seg unna det? 6431719[/snapback] Hold deg unna det, du. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har et lite spørsmål her: Er det "lurt" å begynne med snus? Eller bør en bare helst holde seg unna det? 6431719[/snapback] Hold deg unna det, du. 6432651[/snapback] Ok, det skal jeg gjøre! Takk for svar alle sammen! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Noen som har prøvd kronan? Fikk tak i en boks av den her om da`n, var helt grei, men heller general.. Middels god å bake, middels god smak, men langt under general og skruf.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Prøvde Röda Lacket i dag jeg. Beste snusen, bakemessig, jeg har vært borti noen gang. Dessverre merket jeg like mye nikotin som om jeg hadde puttet en sauelort under leppa. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Klarer ikke å huske om jeg har spurt det allerede ifra før om hvor skadelig snusen er? ps. altså man får ikke lungekreft, nei, men hvilke skader får man da istedet? Endret 4. juli 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 kreft i munnhulen eller no, dorlig belegg og sånnt på tennene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Belegg på tennene er bullshit. Tennene kan bli missfarget, men bortsett fra det får en bedre munnhygiene av snus fordi syrer og dritt i snusen dreper bakterier og annet som ødelegger tennene. Er en artikkel om dette lenger bak i denne tråden eller i snustråden vol2. Husker ikke hvilke. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 noen som gjør det vettu. slasker som ikke gidder å ta den ut men hvorfor har det seg at dere driver med snus og ikke røyk? kom med en ordentlig grunn 6431513[/snapback] Jeg begynnte å snuse sommeren 2004 (tror jeg), mens jeg jobbet med Silo-arbeide. Smakte første gang fra en kompis, General Løs. I løpet av sommeren gikk jeg fra en-gang-i-blandt-snuser til litt-ofte-snuser, og etter hvert ble det en vane. Har et lite spørsmål her: Er det "lurt" å begynne med snus? Eller bør en bare helst holde seg unna det? 6431719[/snapback] Skader ikke å prøve. Men å begynne å bruke, det må du være en idiot for å gjøre! (da'ah! ) kreft i munnhulen eller no, dorlig belegg og sånnt på tennene. 6434929[/snapback] Kreft i munnhulen? Så vidt jeg vet er det ikke bevist noen sammenheng mellom snusing og kreft i munnhulen. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg vil bare si at jeg synes snus er søtt, dersom dere klarer å holde den der den skal være, ja. Så søtt når dere spiser og ler... Jeg er rar. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg vil bare si at jeg synes snus er søtt, dersom dere klarer å holde den der den skal være, ja. Så søtt når dere spiser og ler... Jeg er rar. 6435687[/snapback] Nåh. Jenter med snusleppe er faktisk søtt! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jenter med snusleppe er faktisk søtt! 6435725[/snapback] Heslig mener du? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg vil bare si at jeg synes snus er søtt, dersom dere klarer å holde den der den skal være, ja. Så søtt når dere spiser og ler... Jeg er rar. 6435687[/snapback] Nåh. Jenter med snusleppe er faktisk søtt! 6435725[/snapback] Jeg syns jenter ser tøff ut med en pris under leppen Men tror ikke at jeg har sett en gang snuse-jenter. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) er faktisk 3 jenter i klassen min som snuser Edit: 4 når jeg tenker meg om Endret 4. juli 2006 av M-J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg