Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei, skal i morgen tidlig osv.

 

det koster vel ikke 100 kr boksen eller noe sånt?

6430122[/snapback]

 

Alt er dyr på hurtigbåt! Siste gang jeg kjøpt kaffe for 20 eller 30 kr. Lenge siden det var-

6430149[/snapback]

Nå snakket vi hurtigRUTA. Hurtigbåt er ikke så dyrt, får fint en baguett og 0.25 liter "Kjeft" for en hundrings.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
nei, skal i morgen tidlig osv.

 

det koster vel ikke 100 kr boksen eller noe sånt?

6430122[/snapback]

 

Alt er dyr på hurtigbåt! Siste gang jeg kjøpt kaffe for 20 eller 30 kr. Lenge siden det var-

6430149[/snapback]

Nå snakket vi hurtigRUTA. Hurtigbåt er ikke så dyrt, får fint en baguett og 0.25 liter "Kjeft" for en hundrings.

6430280[/snapback]

 

Jojo RuT@, et fett :p

Lenke til kommentar
nei, skal i morgen tidlig osv.

 

det koster vel ikke 100 kr boksen eller noe sånt?

6430122[/snapback]

 

Alt er dyr på hurtigbåt! Siste gang jeg kjøpt kaffe for 20 eller 30 kr. Lenge siden det var-

6430149[/snapback]

Nå snakket vi hurtigRUTA. Hurtigbåt er ikke så dyrt, får fint en baguett og 0.25 liter "Kjeft" for en hundrings.

6430280[/snapback]

 

Jojo RuT@, et fett :p

6430311[/snapback]

Om du har suttet på i en liten Hurtigbåt uten aircondition i 3-4 meters bølger tror jeg du vil revurdere den påstanden. :p

Lenke til kommentar

men hvorfor har det seg at dere driver med snus og ikke røyk? kom med en ordentlig grunn :)

 

 

-Snus er billigere

-Snus er langt fra så skadelig for helsen som røyk.

-Snuser du slipper du å forgifte alle rundt deg, slik du gjør når du røyker.

-Du kan snuse overalt, fly\tog\buss, inne på cafeer, mens du er på butikken, etc. Kort sagt på alle plasser der du ikke kan røyke.

 

Finnes sikkert MANGE flere gode grunner også... men jeg er altfor trøtt til å huske dem, og ikke minst klare å formulere meg på en bra måte. :D

 

-Erlend

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...