Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp deg en boks skruf stärk, eller kanskje en Strongcut da vel! Utmerked nybegynner snus!  :)

6425789[/snapback]

kan værer litt vansklig er jo bare 15år!

6425808[/snapback]

Nei røda lacket er lettast å begynne med. Med den lære du å bake veldig fort siden det er jo akkurat som leire.

Du kan vel få noen til å kjøpe for deg, eller prøv å kjøp på invandrer butikker rundt om der du bor der pleie nesten alle og få lov :thumbup:

Lenke til kommentar
Kjøp deg en boks skruf stärk, eller kanskje en Strongcut da vel! Utmerked nybegynner snus!  :)

6425789[/snapback]

6425808[/snapback]

Nei røda lacket er lettast å begynne med. Med den lære du å bake veldig fort siden det er jo akkurat som leire.

Du kan vel få noen til å kjøpe for deg, eller prøv å kjøp på invandrer butikker rundt om der du bor der pleie nesten alle og få lov :thumbup:

6425814[/snapback]

ja skal prøve! er jo en del av det!

Lenke til kommentar

6425789[/snapback]

6425808[/snapback]

6425814[/snapback]

ja skal prøve! er jo en del av det!

6425817[/snapback]

Vis du nesten ikke har smakt snus før så smakke det drid de første gangene, men det blir bedre for kver gang, og etter du har brukt en boks så må du bare ha mer :dribble:

Jeg har snust fast og brukt 2 bokser i uken i snart 3 måneder og er nesten ikke avhengig, det er ikke sån at jeg må ha snus, jeg kan fint klare meg uten snus en helt dag og mer. Jeg tror det er veldig annderledes fra person til person. Foreksempel når broren min ikke får snus så får han grelli med slim og drit i halsen og alt tette seg.

Hvordan er det med dere? Hva skjer med dere hvis dere er en dag ten snus?

Lenke til kommentar

for de som spurte hvordan den knox snusen var så er den egentlig jævlig god! lukta er ikke den beste men den er lett og bake, trengs egentlig ikke bake og sitter som et skudd. uten at det blir RL konsistens på den! så kosta den bare 11 spenn pr boks. littt sient og poste det etter 3 sider men.. hee

Lenke til kommentar
Jeg klarer meg ikke mer enn en time om gangen uten snus. Våkner ofte midt på natta og er sinnsykt sugen.

Men så røykte jeg rundt 40 om dagen før jeg begynte med snus, da ;)

6428648[/snapback]

40 sigaretter? Bare bruk snus du kompis, eller får du snart lungekreft, eller noe enda verre!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...