Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

General Løs er svelgbar ja, men ikke Portion. Testa en boks med Røda Lecket idag. Vanskelig å bake, og ga meg omtrent null virkning. Blir nok Skruf Sterk neste gang.

6419019[/snapback]

 

Forsto jeg deg riktig? Sier du at Røda Lacket er vanskelig å bake? :dontgetit: Men er forsåvidt enig med deg i at det er null virkning.. Har et par bokser her kun for å teste. Snuser forøvrig Skruf (Sterk) til vanlig :)

6420304[/snapback]

Mulig det er det med ulik kvalitet i ulike bokser. Kan også hende det har noe med baketeknikken min, men den sprekker opp hele tiden når jeg prøver å bake den.

 

edit: Hvordan kan man få null virkning av Røda Lecket når det skal være 8mg per gram snus der, når General på 7mg gir meg virkning?

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er nå godt med en godt bakt en også. :)

5336282[/snapback]

Der må jeg si meg uenig, en hardbaka snus gjør seg dårlig oppi leppa, blir bare ubehagelig. Mye bedre med en løs, den brer seg litt mer utover, mer behagelig det ^^

 

Nomix; lofotfiskermåten må testes. ;)

5336314[/snapback]

Jeg bruker "lofotfiskermåten" i timene på skoln der vi ikke har låv til å snuse=D de synses nesten ikke og hvis jeg baker den holder den seg utruli lenge. Et godt tips til alle skole-elever der lærerne ikke tillater snus:)

Lenke til kommentar
General Løs er svelgbar ja, men ikke Portion. Testa en boks med Røda Lecket idag. Vanskelig å bake, og ga meg omtrent null virkning. Blir nok Skruf Sterk neste gang.

6419019[/snapback]

 

Forsto jeg deg riktig? Sier du at Røda Lacket er vanskelig å bake? :dontgetit: Men er forsåvidt enig med deg i at det er null virkning.. Har et par bokser her kun for å teste. Snuser forøvrig Skruf (Sterk) til vanlig :)

6420304[/snapback]

Mulig det er det med ulik kvalitet i ulike bokser. Kan også hende det har noe med baketeknikken min, men den sprekker opp hele tiden når jeg prøver å bake den.

6420706[/snapback]

Røde lacket er jo den enkleste snusen og bake..Det er jo nesten som gummi=D

Lenke til kommentar
General Løs er svelgbar ja, men ikke Portion. Testa en boks med Røda Lecket idag. Vanskelig å bake, og ga meg omtrent null virkning. Blir nok Skruf Sterk neste gang.

6419019[/snapback]

 

Forsto jeg deg riktig? Sier du at Røda Lacket er vanskelig å bake? :dontgetit: Men er forsåvidt enig med deg i at det er null virkning.. Har et par bokser her kun for å teste. Snuser forøvrig Skruf (Sterk) til vanlig :)

6420304[/snapback]

Mulig det er det med ulik kvalitet i ulike bokser. Kan også hende det har noe med baketeknikken min, men den sprekker opp hele tiden når jeg prøver å bake den.

6420706[/snapback]

Røde lacket er jo den enkleste snusen og bake..Det er jo nesten som gummi=D

6420712[/snapback]

Mulig jeg har fått en bad boks :p Men blir nok å prøve Ettan neste gang ;)

Lenke til kommentar
General Løs er svelgbar ja, men ikke Portion. Testa en boks med Røda Lecket idag. Vanskelig å bake, og ga meg omtrent null virkning. Blir nok Skruf Sterk neste gang.

6419019[/snapback]

 

Forsto jeg deg riktig? Sier du at Røda Lacket er vanskelig å bake? :dontgetit: Men er forsåvidt enig med deg i at det er null virkning.. Har et par bokser her kun for å teste. Snuser forøvrig Skruf (Sterk) til vanlig :)

6420304[/snapback]

Mulig det er det med ulik kvalitet i ulike bokser. Kan også hende det har noe med baketeknikken min, men den sprekker opp hele tiden når jeg prøver å bake den.

6420706[/snapback]

Røde lacket er jo den enkleste snusen og bake..Det er jo nesten som gummi=D

6420712[/snapback]

Like ikje ettan:P syns de smake ugress

Mulig jeg har fått en bad boks :p Men blir nok å prøve Ettan neste gang ;)

6420715[/snapback]

Lenke til kommentar
hvordan er Knox snusen?

6413462[/snapback]

Finfin. Som General. Med mindre fancy merke. Helt ok. :)

 

En som fortalte meg om en episode i går: Var 2 på en fest som diskuterte, han ene mente at Ettan var best og han andre General. Så tok Ettan fyren tak i han andre og kasta han gjennom et vindu  :blink:

6418352[/snapback]

Tilbøyelig til å tro at de kanskje fløy i hverandre. ;)

 

Det er nå godt med en godt bakt en også. :)

5336282[/snapback]

Der må jeg si meg uenig, en hardbaka snus gjør seg dårlig oppi leppa, blir bare ubehagelig. Mye bedre med en løs, den brer seg litt mer utover, mer behagelig det ^^

 

Nomix; lofotfiskermåten må testes. ;)

5336314[/snapback]

Jeg bruker "lofotfiskermåten" i timene på skoln der vi ikke har låv til å snuse=D de synses nesten ikke og hvis jeg baker den holder den seg utruli lenge. Et godt tips til alle skole-elever der lærerne ikke tillater snus:)

6420707[/snapback]

Lofotfiskermetoden går ut på å dra boksen over underleppa. Det synes noe inni faen, og er ikke å anbefale med hensyn til rene komfortspørsmål. :p

 

Røde lacket er jo den enkleste snusen og bake..Det er jo nesten som gummi=D

6420712[/snapback]

Feil. Rallarsnus er lettere. Röda Läcket er som tørr Grovsnus i forhold til Rallar.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

I det siste har jeg sett brukte snusposer (sånne små pakker til å drepe kjeften med) ligge og slenge overalt. I byen, her i nærmiljøet, på skolen, på fotballbanen (!!) og det er rett og slett et fælt syn.

 

Håper snuserne her inne ikke spytter på bakken etter å ha snust. ;) I så fall: slutt med det!

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
I det siste har jeg sett brukte snuspakker ligge og slenge overalt. I byen, her i nærmiljøet, på skolen, på fotballbanen (!!) og det er rett og slett et fælt syn.

 

Håper snuserne her inne ikke spytter på bakken etter å ha snust. ;) I så fall: slutt med det!

6421163[/snapback]

 

Spytter ut snusen? Hva ellers skal vi gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Spytter ut snusen? Hva ellers skal vi gjøre?

6421248[/snapback]

Haha, morsom nå.

 

Dere må gjerne spytte ut snusen, bare spytt den i søppelkasser, f.eks.! :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Antar du mener Porsjonssnus? :)

 

Løs snus spytter man et sted der det raskt dekkes av annet. Sand f.eks. Regner det er det heller ikke noe problem.

 

Porsjoner kan dog plasseres i lokket? :)

6421298[/snapback]

Porsjonssnus, ja. ;)

Lenke til kommentar
Hvordan klarer dere å svelge snus? Tok en slurk av en flaske øl som sto på bordet på en fest, og den var det selvsagt en bakesnus i, smakte grusomt. Som pils med grus i, men uansett - ble jævlig dårlig i magen av det :p

6425407[/snapback]

Er snakk om å svelge litt saft. Svelger man en hel pris blir en dårlig. :)

 

Avhengig av hvilken snus jeg snuser liker jeg å suge i meg litt aroma. Halve gleden. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...