Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Broren min snuste i ca 10 år, og på sluten rett før han slutta kunne du se at tannkjøtet va ødelagt. Men etter han slutta så vokste tannkjøtet ut igjen ganske raskt og ble akkurat som før, og tennene er også ikke svarte og fæle.

Og han brukte bare general løs foran på leppå

Lenke til kommentar
Kjøpte en General Onyx i går, men det var ikke noe særlig forskjellig smak fra vanlig general porsjon, bortsett fra at den hadde en veldig søt smak, og en svingod ettersmak.

Ellers så ruler skruf porsjon og røda lacket løs. men jeg kjenner meg ganske giddesløs når det gjelder baking, så det har gådd i bleier for tiden :nei:

6416269[/snapback]

Generalen smaker mye sterkere. Absolutt ikke svelgbar, men Onyx er svelgbar da den ikke er så sterk. Men smak og behag :)

Lenke til kommentar
General Løs er svelgbar ja, men ikke Portion. Testa en boks med Røda Lecket idag. Vanskelig å bake, og ga meg omtrent null virkning. Blir nok Skruf Sterk neste gang.

6419019[/snapback]

 

Forsto jeg deg riktig? Sier du at Røda Lacket er vanskelig å bake? :dontgetit: Men er forsåvidt enig med deg i at det er null virkning.. Har et par bokser her kun for å teste. Snuser forøvrig Skruf (Sterk) til vanlig :)

Lenke til kommentar

Har svelgt løs noen ganger, men om du har tom mage så er det en 100% garantert puke.

Egentlig ikke så verst(ikke noe spesielt med det heller), men jeg fikk en rar magefølelse. That is all.

 

*knalle 2 porsjoner i leppa* Kos dere utover kvelden! Nå er det film,cola og snus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...