mb_zzz Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 husk på at løs er mye annerledes en bleie snus. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 husk på at løs er mye annerledes en bleie snus. 6416364[/snapback] så hvis jeg nå kaster løsen og starter igjen med porsjon vil ikke tankjøttet oppføre seg spedalsk Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 jepp, husk at Løs er grovt å skjærer seg i huden! Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 hvorfor ser vi ikke tannrota til de som har snust noen år da? de som snuser løs altså Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Broren min snuste i ca 10 år, og på sluten rett før han slutta kunne du se at tannkjøtet va ødelagt. Men etter han slutta så vokste tannkjøtet ut igjen ganske raskt og ble akkurat som før, og tennene er også ikke svarte og fæle. Og han brukte bare general løs foran på leppå Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) kansje jeg bare skal ta en pause da Endret 1. juli 2006 av potetgullmannen Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Kjøpte en General Onyx i går, men det var ikke noe særlig forskjellig smak fra vanlig general porsjon, bortsett fra at den hadde en veldig søt smak, og en svingod ettersmak.Ellers så ruler skruf porsjon og røda lacket løs. men jeg kjenner meg ganske giddesløs når det gjelder baking, så det har gådd i bleier for tiden 6416269[/snapback] Generalen smaker mye sterkere. Absolutt ikke svelgbar, men Onyx er svelgbar da den ikke er så sterk. Men smak og behag Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 General er da svelgbar, løs altså. Skrufen er ikke så veldig svelgbar. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 En som fortalte meg om en episode i går: Var 2 på en fest som diskuterte, han ene mente at Ettan var best og han andre General. Så tok Ettan fyren tak i han andre og kasta han gjennom et vindu Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 En som fortalte meg om en episode i går: Var 2 på en fest som diskuterte, han ene mente at Ettan var best og han andre General. Så tok Ettan fyren tak i han andre og kasta han gjennom et vindu 6418352[/snapback] noen personer burde aldri røre alkohol. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Historier som det blir som oftest overdrevet. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Enig der, blir det samme som: "Pappa sa at jeg ikke fikk snuse General, derfor dasket jeg han i trynet med en fisk." Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 General Løs er svelgbar ja, men ikke Portion. Testa en boks med Røda Lecket idag. Vanskelig å bake, og ga meg omtrent null virkning. Blir nok Skruf Sterk neste gang. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Original porsjon klarer jeg å svelge, men ikke Onyx. Synes det er en rar anis-smak i Onyxen.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 I det hele tatt, svelge snus... kunne aldri falle meg inn å prøve på å prøve en gang Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Noen som har tenkt på, at om man spiser en sigarett får man alvorlig vondt i magen, diarè, oppkast og blir totalt forgiftet, men om man spiser en pris er det langt fra så ille? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Godt mulig det er langt ifra så ille, men allikevel.. Det er garrantert IKKE bra for kroppen Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 General Løs er svelgbar ja, men ikke Portion. Testa en boks med Røda Lecket idag. Vanskelig å bake, og ga meg omtrent null virkning. Blir nok Skruf Sterk neste gang. 6419019[/snapback] Forsto jeg deg riktig? Sier du at Røda Lacket er vanskelig å bake? Men er forsåvidt enig med deg i at det er null virkning.. Har et par bokser her kun for å teste. Snuser forøvrig Skruf (Sterk) til vanlig Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 argh... der sprakk jeg fikk en snus av en på fest i dag... og nå har jeg evig lyst på Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Har svelgt løs noen ganger, men om du har tom mage så er det en 100% garantert puke. Egentlig ikke så verst(ikke noe spesielt med det heller), men jeg fikk en rar magefølelse. That is all. *knalle 2 porsjoner i leppa* Kos dere utover kvelden! Nå er det film,cola og snus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg