Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel enklere å snuse hasjen en å rulle den driten da:p Noen som vet om det funker? :p

6411629[/snapback]

 

Tviler. THC (virkestoffet i hasj\cannabis) er en relativt tykk olje, og tror derfor det blir vanskelig å ta det opp gjennom slimhinnene i munnen.

 

Nei, røyk hasjen og snus snusen. Ikke omvendt! :!:

 

 

EDIT: Kom på noe... for en stund siden prøvde jeg "Red Bull" tørrsnus (sniffetobakk) som en kompis hadde kjøpt med seg fra en ferietur i Polen. Oi dæven, det var sterke greier! Sniffa man ei lita stripe, så var det tårer i øynene, sinnsyk svie i nesen, og nikotinsjokk type "morrarøyk", ganger 10. Anbefaler alle å kjøpe med seg noen bokser og ta med hjem hvis de drar til utlandet! :D

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Dsc07940.jpg
Endret av Erlend_G
Lenke til kommentar
Nei, røyk hasjen og snus snusen. Ikke omvendt!  :!:

 

Skyll heller hasjen i dass, sier nå jeg! :thumbdown:

6415441[/snapback]

 

Ja enig hasj e bare noe tull, blir gal i hode av d og.

Til dere som ryker hasj, slutt med en gang! dere kommer til å angre på det senere. Hold dere heller til snusen :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei, røyk hasjen og snus snusen. Ikke omvendt!  :!:

 

Skyll heller hasjen i dass, sier nå jeg! :thumbdown:

6415441[/snapback]

 

Ja enig hasj e bare noe tull, blir gal i hode av d og.

Til dere som ryker hasj, slutt med en gang! dere kommer til å angre på det senere. Hold dere heller til snusen :thumbup:

6415547[/snapback]

 

noen som snakker erfaringer her kansje :D

Neida, narkotiske stoffer å sånt er noe jeg holder meg langt unna!

Lenke til kommentar
Ja enig hasj e bare noe tull, blir gal i hode av d og.

6415547[/snapback]

Ja, alle som røyker hasj blir gale i hodet.

 

 

 

:ermm:

6415556[/snapback]

 

Selvfølgelig. En joint, så sitter man på plata 2 sekunder etterpå, med ei sprøyte i armen og hallusinasjoner. :D

 

Ikke mer off topic prat nå, ok?

 

Lalala... er det forresten noen andre enn meg som har fått blemmer i kjeften av snusbruk? :(

Lenke til kommentar
Ja enig hasj e bare noe tull, blir gal i hode av d og.

6415547[/snapback]

Ja, alle som røyker hasj blir gale i hodet.

 

 

 

:ermm:

6415556[/snapback]

 

Selvfølgelig. En joint, så sitter man på plata 2 sekunder etterpå, med ei sprøyte i armen og hallusinasjoner. :D

6415960[/snapback]

:wee:

Lenke til kommentar

Kjøpte en General Onyx i går, men det var ikke noe særlig forskjellig smak fra vanlig general porsjon, bortsett fra at den hadde en veldig søt smak, og en svingod ettersmak.

Ellers så ruler skruf porsjon og røda lacket løs. men jeg kjenner meg ganske giddesløs når det gjelder baking, så det har gådd i bleier for tiden :nei:

Lenke til kommentar

har vel snust rundt ett halvt år snart.. har bare snust prsjon til nå, en kamerat kjøpte feil i sverige og kjøpte løs general til meg. brukt det ett par ganger til nå og tannkjøttet starter smått og trekke seg tilbake :p hvis jeg kutter snusen NÅ vil det da gå tilbake til normalen igjen? (snakker om par millimeter) aldri skjedd mens jeg snuste porsjon

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...