Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

mokka er dame snus! (ikke sikker på om det skrives sånn) den kommer til og med i rosa boks! mange vil påssta at al porsjon er dame snus. men er jo forsåvidt ikke det. selv foretrekker jeg løs! det smarker mye bedre og halve kosen er og bake. dobbelt så masse får du å!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mokka er dame snus! (ikke sikker på om det skrives sånn) den kommer til og med i rosa boks! mange vil påssta at al porsjon er dame snus. men er jo forsåvidt ikke det. selv foretrekker jeg løs! det smarker mye bedre og halve kosen er og bake. dobbelt så masse får du å!

6403678[/snapback]

 

Ser ikke på mocca som damesnus, mere som godteri, for det smaker godt.

 

Sikkert mange som er uenig i det med hva som er best av posjon og løs.

 

Smak og behag kalles det :)

 

Selv liker jeg begge deler. Men kansje posjon best siden det er så mye mere lettvindt, og mye lettere å få ut hvis noen som ikke må vite at jeg snuser kommer :)

Lenke til kommentar
Frysern er vel for langtid hmm.gif kjøleskap er om du snuser de opp på noen uker!

 

Vil ikke snusen blir frosset i fryseren? Helt hard?

 

Hva er damesnus egentlig? Noen som sa det kom i rosa boks, men har aldri sett det. Og hva skal egentlig forskjellen på mannlig og kvinnelig snus være?

'Jentesnus' er porsjonssnus i mindre porsjoner og med smak av sjokolade, bringebær e.l for å dekke over tobakkssmaken.

Lenke til kommentar
Frysern er vel for langtid hmm.gif kjøleskap er om du snuser de opp på noen uker!

Vil ikke snusen blir frosset i fryseren? Helt hard?

jo det vil den, men dersom du har masse snus, og skal oppbevare deler av den over lengre tid er fryseren fin. Men det går selvfølgelig ikke ann å oppbevare en boks i fryseren over natten, for så å regne med at man kan ta seg en pris morgenen etter.
Lenke til kommentar
Hva skal jeg kjøpe av skruf løs eller general onyx?

Jeg foretrekker løs fordi det er kos å bake fine former osv.

Men d ser litt finere ut når du går på byen eller noe med porsjon snus da

6405140[/snapback]

Ha to bokser. Du baker når du føler for, men når du havner på byen kan du ta med deg Onyx.

Lenke til kommentar
Men da vil den vel også begynne å renne veldig fort?

6406808[/snapback]

 

Nei, jeg synes ikke den renner mer etter at jeg har "fuktigifisert" den. Den renner faktisk mindre, siden den ikke faller fra hverandre og ryr som sand ut av munnen min :!:

 

Kan være at de general-boksene jeg har kjøpt var ekstra tørre da. Skruf boksene jeg har hatt var myyyye "våtere" :)

Endret av Erlend_G
Lenke til kommentar
General onyx va faktigst en sinnsyk god snus :dribble:

Men kjøpte og en 20 pakkning røyk idag som jeg skal ha på sørlandet. Men jeg angrer litt selvom røyk e ganske godt, vil liksom ikke bli avhengig av røyk, for det stinker så sinnsykt dritt :!:

6409430[/snapback]

Sleng oppi 3-4 Catch Ecalyptus så smaker det enda bedre :D

Lenke til kommentar
General onyx va faktigst en sinnsyk god snus :dribble:

Men kjøpte og en 20 pakkning røyk idag som jeg skal ha på sørlandet. Men jeg angrer litt selvom røyk e ganske godt, vil liksom ikke bli avhengig av røyk, for det stinker så sinnsykt dritt :!:

6409430[/snapback]

Sleng oppi 3-4 Catch Ecalyptus så smaker det enda bedre :D

6409450[/snapback]

 

Syns catch er den værste drittsnusen på markedet, men har bare smakt den andre typen catch og den smakte og luktet sinnsykt dritt

Lenke til kommentar
General onyx va faktigst en sinnsyk god snus :dribble:

Men kjøpte og en 20 pakkning røyk idag som jeg skal ha på sørlandet. Men jeg angrer litt selvom røyk e ganske godt, vil liksom ikke bli avhengig av røyk, for det stinker så sinnsykt dritt :!:

6409430[/snapback]

Sleng oppi 3-4 Catch Ecalyptus så smaker det enda bedre :D

6409450[/snapback]

 

Syns catch er den værste drittsnusen på markedet, men har bare smakt den andre typen catch og den smakte og luktet sinnsykt dritt

6409488[/snapback]

Prøv Ecalyptus. Eller, er ikke vits å kjøpe seg en boks, men kjenner du noen som snuser den så spør om noen poser. Er ikke så aller verst den snusen egentlig.

Lenke til kommentar
Er det mere nikotin i skruf enn general eller?

 

Stappa i en skruf tranbær nå, Deilig, ble nesten litt svimmel^^,

 

Helt annen opplevelse enn general og röda iværtfall, men röda er jo bare kosesnus da :p

6409797[/snapback]

General har bare 7mg, med unntak av Onyx med 11mg. Skruff ligger vel noe høyere enn General.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...