Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Jo blir litt mye snakk om det politiske rund snus og tobak nå gitt.

 

Er vel sånn at det ikke er så mye å si om snus i lengden, heller mer om hvordan folk oppfatter det å snuse, fra alle aspekter.

 

Som feks det med jenter å snus.

Har altid sett på Snus som "maskulint", men etter røykeloven så skjønner jeg jo at nikotin sultne damer ikke har lyst til å fryse :p

 

Hva er det som egentlig gjøre at menn og damer syns det er så rart at de snuser?

 

Dame med renende svart snus mellom tenna, er det noe værre en menn med det?

 

en liten kul på leppa, er det lite atraktivt på damer, hva syns damer om dette på menn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det som egentlig gjøre at menn og damer syns det er så rart at de snuser?

 

Dame med renende svart snus mellom tenna, er det noe værre en menn med det?

 

en liten kul på leppa, er det lite atraktivt på damer, hva syns damer om dette på menn?

5393775[/snapback]

 

Er ikke fullt så mange damer som snuser løs snus (altså baker egen), og det er det egentlig åpenbare grunner til. Dette gjelder selvfølgelig i mange tilfeller også menn. Flere damer har spurt meg hvorfor jeg snuser bakings når det ser så jævlig ut, men det bryr jeg meg egentlig ikke så mye om. Snusen kommer som førstepri. :love: Er jeg på byen eller rundt masse damer, bruker jeg heller porsjon, blir litt mer delikat... Som nevnt før, synes jeg damer med en liten porsjon under leppa kan være søtt, mens bakings med svart gørr rennende mellom fortenna er ikke fullt så apellerende.

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar
Ettan, det er noe drit. Jeg hadde en boks med det her. Den har en ekkel ettersmak og ekkel konsistens i det hele tatt. ;)

5400024[/snapback]

Ettan er god! *slå*

 

Ellers syns jeg at Röda Läcket er veldig god. Ja, jeg syns det.

5400051[/snapback]

Röda Läcket er god. Ettan er dritt. :p
Lenke til kommentar
Det er godt, det er det eneste positive. :)

 

Jeg har ikke mer snus igjen. *ta en røyk*

5401431[/snapback]

 

Røyk? *daske Hylo*

 

Fuck røyk, bak deg en snus. :cool:

Har du ikke snus, kast røyken.

5401490[/snapback]

Røyk er godt. *poffe*

 

Nikotin-avhengigheten tar overhånd. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...