Rallahr Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Her er en oppgave som jeg slet med lenge.. det er en gammel gåte som noen har laget et spill av.. prøv det.. men dere, det florerer av løsninger på internett så vær så snill å prøv en stund før dere gir dere.. Petals around the rose GLHF 5392441[/snapback] Er ikke så vanskelig da Må bare tenke på "bladene rundt rosen" Lenke til kommentar
TaEnBolle Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 arrrrghhhhh! Får ikke Petals Around the Rose til å funke..! har klart 4 riktige på rad med hjelp av en formell... men den funker ikke lenger... POKKER... Lenke til kommentar
TaEnBolle Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 herregud så dumt... er jo virkelig ett genialt "spill".... IKKE POKKER!! Dummeste jeg har vært bortig! måtte søke på internett etter Clues... og når det egentlig ikke har en dritt med formler osv å gjøre bliur jeg sur.. POKKER ASSÅ!! til dere som vurderer å løse det: ikke tenk skole i det hele tatt, ta deres akademiske grader og kast den i søppla! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har det noe med varmen på lyspæra og gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå