OleP Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Heisann. Har noen artige lydklipp jeg gjerne vil sende over fra min N6230 til min laptop.. Når jeg prøver å sende ting til laptopen over IR får jeg beskjed om at det ikke er noen forbindelse. Spørsmålet er, finnes det andre måter å få det overført på til PC? På MMS for eksempel? finnes det noen sider hvor jeg kan sende til fra telefonen for så å laste det ned fra en webside? Hadde vært supert om noen kunne være til hjelp her. God jul forresten Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Er bare å legge det som vedlegg i en mms og sende til mailaddressen det.. men infrarøden funker bare om du har den liggendes perfekt fremfor porten.. IR er bad Lenke til kommentar
OleP Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Er bare å legge det som vedlegg i en mms og sende til mailaddressen det.. men infrarøden funker bare om du har den liggendes perfekt fremfor porten.. IR er bad 5331307[/snapback] sikker på at jeg kan sende mms til en mail uten å ha noe epost-oppsett klart? husker ikke åssen jeg setter opp mailen. jeg sendte den til min hotmail-adresse. det sto meldinga ble sendt, men har ikke fått noe mail enda. venta 2 min nå da men:) Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Høres bra ut.. gjorde det ofte sånn når jeg hadde 7250.. den nektet å koble seg opp via IR på noe som helst Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Skal en overføre noe med ir så er det veldig viktig at en er nøyaktig i plasseringen av telefon og laptop. Begge deler bør ligge stille når telefonen søker og sender filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå