Svibe Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) :!: Selvsagt har jeg det, men det går jo ikke ann å koble feil..... Kundeservice har jo stengt, og jeg sitter å venter på at de skal åpne for å fortelle meg selvfølgeligheter.... Jeg er hos min datter, og problemet er at "briiz"-telefonen ikke virker. Hun fikk beskjed om å resette modemet, noe som ikke løste problemet. Nå er jeg som far inne i dette uforsåelige bildet. Kablene Briiz forteller om er jo greie nettverkskabler? Vanlige grå går like bra som gule og grønne? Ingen kryssede å spore i hennes hjem, bare like kabler i forskjellige farger. En annen ting er at skjemaet på briiz.no ikke tar for seg f.eks. splitter, noe jeg oppfatter frustrerende - idet jeg får beskjed om at jeg kobler feil.... (kobler etter skjemaet) Bredbåndsleverandør er Nexgentel. La oss for syn skyld anta at jeg har koblet dette riktig, hva kan være feil? Endret 24. desember 2005 av Svibe Lenke til kommentar
Patz Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Har PCen internettilgang (om den er koblet via briiz switch)? Dersom du har en splitter fra Nextgentel så skal alt kobles til WAN (internett). Hva er "Tilkoblingsprolem 2... "du har koblet feil""? Lenke til kommentar
Svibe Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Hva det er? Det lurer jeg på også, jeg har ikke koblet feil. Det dukket opp på skjermen istedet for summetone. Er det noe jeg kan ha oversett eller er det kanskje ødelagt? Det virka før. Kundeservice er stengt..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå