Libom Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Jeg har nå kjøpt en HD5 og er kjempe fornøyd! Men fant nå ut at når jeg skal overføre sanger så står det at jeg har 18.6 GB fri minne på spilleren, selv om spilleren er tom for filer? Er det noen andre som har det samme på sin HD5, eller er det bare min? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Først: Les DENNE stickyen. Les under punkt 4, der det står om din undring. Ja, der er nok helt korrekt med 18,6GB. Jeg kan ikke/gidder ikke gå inn på det tekniske, men det er forskjell på måten harddiskprodusenter oppgir kapasitet på, og den måten Windows oppgir kapasitet på. Det korrekte er vel at du har 20GB på din MP3-spiller, som er det samme som 18,6GiB, som Windows og andre operativsystemer ser det som. Jeg har en 200GB harddisk i min stasjonære PC. Den er formatert, og totalt kapasitet på den da er 186GB. Jeg har også en 250GB-disk. Total kapasitet er her ca 233GB. En tommelfingerregel er å ta oppgit diskstørrelse X 0,93 for å få det du ser på MP3-spilleren din, eller i Windows. Hvis du ganger 20GB med 0,93 ser du dette ganske tydelig. Endret 24. desember 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
mariel Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Kan jeg spørre hvor du kjøpte din sony hd5?? den virker så innmari kurant, men ingen nettbutikker har den inne, så regna vel med det hadde gått ut av produksjon. hvis du har svar kan du sende en mail? [email protected] Endret 25. desember 2005 av mariel Lenke til kommentar
samson Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Eg har også veldig lyst på denne spelaren, men NW-HD5 er utsolgt overalt. Nokon som veit om han har gått ut av produksjon?? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jepp, det har den. Den nye A-serien har tatt over. er glimrende fornøyd med min HD5! og nå som SonicStage skal oppgraderes, håper jeg overføring går litt bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå