Dorian Gray Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Filmer: Se7en The Boondock Saints The Office - Christmas Specials (hadde de andre fra før av, så boksen var det ikke vits i) Bøker: The Movies - Don Shiach 1001 filmer du må se før du dør Gavekort på Playcom og Platekompaniet Penger (en liten sum går til filmer, antar jeg) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Det er det jeg sier. Se7en er tidenes julefilm! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Fikk jo Twin Peaks s01 av min kjære søster. Kjøpte et sted mellom 20 og 25 filmer til meg selv i julegave som jeg venter på. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Fæn, er ikke du student a? Hvor får du alle pengene fra? (muligens at "jobb" er svaret, men allikevel. Så mange filmer?) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Filmer jeg fikk til jul: - Alien Qudrilogien - For a Few Dollars More - Million Dollar Baby - True Romance - Wo hu cang long Fikk også ny DVD hylle. Med disse julepresangene var den allerede fylt opp før jeg fikk den, så da bærer det til butikken igjen. Edit: Glemte en film Endret 24. desember 2005 av Deathie Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Fæn, er ikke du student a? Hvor får du alle pengene fra? (muligens at "jobb" er svaret, men allikevel. Så mange filmer?) 5333865[/snapback] Studielån + jobb er svaret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Fæn, er ikke du student a? Hvor får du alle pengene fra? (muligens at "jobb" er svaret, men allikevel. Så mange filmer?) 5333865[/snapback] Han driter penger, uansett livssituasjon. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Kjøpe DVD er et prioriteringsspørsmål. Og det er penger å spare på å bestille på nett der det er billigst og følge litt med på tilbud etc. God jul til alle filmelskere. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Kjøpe DVD er et prioriteringsspørsmål. Og det er penger å spare på å bestille på nett der det er billigst og følge litt med på tilbud etc. God jul til alle filmelskere. 5334291[/snapback] Det er penger å spare på å følge med på tilbud i butikker også! Fysiske butikker er undervurdert... Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg fikk Sin City Det var egentlig den eneste filmen jeg ønsket meg, men fikk et gavekort på free record shop så det blir vel 2-3 andre go' filmer på meg også Gooooood jul! Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 God Jul ja Eneste film jeg fikk var The Thin Red Line i sokken idag tidlig! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Fikk ikke noen filmer til jul gitt, men bestilte meg noen julegaver til meg selv på play EDIT: God jul! Endret 25. desember 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Kjøpe DVD er et prioriteringsspørsmål. Og det er penger å spare på å bestille på nett der det er billigst og følge litt med på tilbud etc. God jul til alle filmelskere. 5334291[/snapback] Det er penger å spare på å følge med på tilbud i butikker også! Fysiske butikker er undervurdert... 5334322[/snapback] Haha, sier du bare fordi du ikke har Visa! EDIT: Fikk forresten et gavekort på 199kr på Musikkverket i 24-"luka" i kalenderen min. Det går nok på DVD'er det også, siden musikkverket - ironisk nok - ikke akkurat er veldig gode på musikk (har verken prisene eller utvalget). Endret 25. desember 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå