JacEr Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Ønsker samtlige bruker av forumet en riktig god jul. For at jeg ikke skal få moderatorene på nakken må jeg vel nesten spørre: Hvilke film(er) har du fått i dag? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul alle sammen! Fikk 'Fear and loathing in Las Vegas' av en venn Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul går vel ikke helt under "film" kategorien men, fikk "In Flames - Used And Abused...In Live We Trust" dvd'n =) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Fikk Gladiatoren extended edition av meg selv.. edit: God jul film fans Endret 24. desember 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul til deg også, og til alle brukerne av filmforumet her på diskusjon.no. Takk for et år med gode diskusjoner, fantastiske anbefalinger og noen småkrangler her og der. Jeg får ikke lov å åpne gavene mine på forhånd, så det eneste jeg kan nevne før imorgen kveld er Twin Peaks: Season One, som jeg fikk av Stefan Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul, håp dere får noe fint Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul ja. Satser på å få Caprino-boksen i morgen, jeg. Har maset så mye om den i det siste at det ville vært rart om foreldra ikke har kjøpt den. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul! Jeg får en fellesgave med Selskapsreisen filmene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Awwww. God jul! Jeg åpnet nettopp gaven jeg fikk av Kjetil (Glint). Zombie vs Ninja på VHS i glanset cover. Håper han har fått gaven min i posten. *humre* Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul, spesielt til alle her inne på filmforumet. Jeg tror ikke jeg får noen film til jul, ettersom jeg ikke har ønska meg det. Men jeg fant igjen Sinbad og Tigerens Øye her jeg er på besøk da. Harryhausen og jul hører sammen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Merry yule! Tror faktisk ikke jeg får noen filmer til jul i år, men jeg har mast om en ny filmhylle...til b-filmene mine. Krysser fingrer og tær! LarsP: Bra den falt i smak. Bare synd gaven din ikke nådde frem i tide... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 God Joule. Til nå har jeg fått Terkel i Knipe og The Terminal. Søsteren min hadde også med seg Collateral og The Aviator hjem til jul. Til nå har jeg sett Terkel i Knipe. 1 Down, 3 to go... Vet BTW at jeg i alle fall får minimum 4 filmer til til jul. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul! Har ikke åpnet noen gaver enda, men ser det ligger tre potensielle DVDer under juletreet i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Jeg fikk blant annet I, Robot (UMD) i sokken til PSP-en min. Film i sokken på morningen er obligatorisk. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Fikk Heia Tufte av lillesøsteren min, noe jeg ble kjempeglad for. Tufte-konseptet er noe av det beste norsk TV har produsert på lang tid. Selv om enkelte av deltakerene kanskje ble noe framtredende i forhold til andre, syns jeg serien som helhet var kjempeunderholdene. Alt oppstyret som ble rundt serien etterhvert som populariteten steg, var litt ødeleggende syns jeg. Fokuset ble trukket for mye fra det serien er og plassert på helt andre plasser. Dette slipper man heldigvis med serien på DVD, har nå bare konsptet slik det var ment det skulle vises. Dette er også hovedargumentet mitt for at TV-serier gjør seg best på DVD. Ønsker alle en fortsatt god jul Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Fikk Heia Tufte av lillesøsteren min, noe jeg ble kjempeglad for. Tufte-konseptet er noe av det beste norsk TV har produsert på lang tid. Selv om enkelte av deltakerene kanskje ble noe framtredende i forhold til andre, syns jeg serien som helhet var kjempeunderholdene. Alt oppstyret som ble rundt serien etterhvert som populariteten steg, var litt ødeleggende syns jeg. Fokuset ble trukket for mye fra det serien er og plassert på helt andre plasser. Dette slipper man heldigvis med serien på DVD, har nå bare konsptet slik det var ment det skulle vises. Dette er også hovedargumentet mitt for at TV-serier gjør seg best på DVD. Ønsker alle en fortsatt god jul 5333410[/snapback] Synes det serien var morsom i begynnelsen. Etterhvert ble det hele oppbrukt på veldig kort tid og de spilte jo nesten ikke fotball! En ting til som også irriterte meg, er at etter 3 måneder er det fortsatt Martin som får all oppmerksomheten, selv om han er skammdårlig på fotballbanen! Han kan ikke ha hatt noe merkbar framgang i det hele tatt! Det hele var morsomt i begynnelsen da hele gjengen var inkompetente, men litt av sjarmen er jo når man ser fremgangen og de blir bedre! BTW: Alt det våset Martin kommer med, synes jeg han kunne spart oss for! Hater folk som skal være så intelligente i måten å snakke på, og hele tiden bruke de ordene med flest stavelser. Utenom denne kritikken er jo Tufte egentlig en koselig serie. Har den tross alt på DVD selv. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Haha, det var jo måten Martin valgte å ordlegge seg på som gjorde han til "nerd". Synes han var flott jeg. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Det er vel kun de filmrelaterte julegavene som er relevant for denne tråden. Fra familie, venner, kjent og kjær (): 1900/Novecento - Bernardo Bertolucci Les Yeux sans visage - Criterion Collection - Georges Franju Fa yeung nin wa - Criterion Collection - Kar Wai Wong Andrey Rublyov - Criterion Collection - Andrei Tarkovsky Alfred Hitchcock - The Masterpiece Collection:- Psycho - Alfred Hitchcock- Rear Window - Alfred Hitchcock- Vertigo - Alfred Hitchcock- The Birds - Alfred Hitchcock- Rope - Alfred Hitchcock- Shadow of a Doubt - Alfred Hitchcock- Marnie - Alfred Hitchcock- Family Plot - Alfred Hitchcock- Frenzy - Alfred Hitchcock- Torn Curtain - Alfred Hitchcock- The Trouble with Harry - Alfred Hitchcock- Topaz - Alfred Hitchcock- Saboteur - Alfred Hitchcock- The Man Who Knew Too Much - Alfred Hitchcock Så får jeg vel gavekort til Platekompaniet fra to av mine venninner, som nok blir brukt på filmer. Fikk også en filmbok - "Introduksjon til film: Historie, teori og analyse." O'Glede! God jul til filmfolket, japp. Endret 24. desember 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Det var fattig på film-fronten for meg i år. Fikk kuin Caprino-boksen ( ) og War Of The Worlds (2005-versjonen). Det kommer dog noen filmer i posten fra bruttern om ikke så alt for lenge, en forsinket julegave fra han. Dessuten har jeg jo de 16 filmene som er på vei fra Play da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå