Gå til innhold

Ønsker alle en god jul!

JacEr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God jul til deg også, og til alle brukerne av filmforumet her på diskusjon.no. Takk for et år med gode diskusjoner, fantastiske anbefalinger og noen småkrangler her og der.

Jeg får ikke lov å åpne gavene mine på forhånd, så det eneste jeg kan nevne før imorgen kveld er Twin Peaks: Season One, som jeg fikk av Stefan :)

Lenke til kommentar

Fikk Heia Tufte av lillesøsteren min, noe jeg ble kjempeglad for. Tufte-konseptet er noe av det beste norsk TV har produsert på lang tid. Selv om enkelte av deltakerene kanskje ble noe framtredende i forhold til andre, syns jeg serien som helhet var kjempeunderholdene. Alt oppstyret som ble rundt serien etterhvert som populariteten steg, var litt ødeleggende syns jeg. Fokuset ble trukket for mye fra det serien er og plassert på helt andre plasser. Dette slipper man heldigvis med serien på DVD, har nå bare konsptet slik det var ment det skulle vises. Dette er også hovedargumentet mitt for at TV-serier gjør seg best på DVD.

Ønsker alle en fortsatt god jul :)

Lenke til kommentar
Fikk Heia Tufte av lillesøsteren min, noe jeg ble kjempeglad for. Tufte-konseptet er noe av det beste norsk TV har produsert på lang tid. Selv om enkelte av deltakerene kanskje ble noe framtredende i forhold til andre, syns jeg serien som helhet var kjempeunderholdene. Alt oppstyret som ble rundt serien etterhvert som populariteten steg, var litt ødeleggende syns jeg. Fokuset ble trukket for mye fra det serien er og plassert på helt andre plasser. Dette slipper man heldigvis med serien på DVD, har nå bare konsptet slik det var ment det skulle vises. Dette er også hovedargumentet mitt for at TV-serier gjør seg best på DVD.

Ønsker alle en fortsatt god jul :)

5333410[/snapback]

Synes det serien var morsom i begynnelsen. Etterhvert ble det hele oppbrukt på veldig kort tid og de spilte jo nesten ikke fotball! :dontgetit: En ting til som også irriterte meg, er at etter 3 måneder er det fortsatt Martin som får all oppmerksomheten, selv om han er skammdårlig på fotballbanen! Han kan ikke ha hatt noe merkbar framgang i det hele tatt! Det hele var morsomt i begynnelsen da hele gjengen var inkompetente, men litt av sjarmen er jo når man ser fremgangen og de blir bedre!

BTW: Alt det våset Martin kommer med, synes jeg han kunne spart oss for! Hater folk som skal være så intelligente i måten å snakke på, og hele tiden bruke de ordene med flest stavelser.

Utenom denne kritikken er jo Tufte egentlig en koselig serie. :blush: Har den tross alt på DVD selv.

Lenke til kommentar

Det er vel kun de filmrelaterte julegavene som er relevant for denne tråden. Fra familie, venner, kjent og kjær (:love:):

Så får jeg vel gavekort til Platekompaniet fra to av mine venninner, som nok blir brukt på filmer. Fikk også en filmbok - "Introduksjon til film: Historie, teori og analyse."

O'Glede! God jul til filmfolket, japp. :xmas:

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...