Alte-to Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei. jeg har et Canon Digital Ixus40... og synest at blitsen over-exponerer bildet eller hva jeg skal kalle det :S bl.a. det som er hvit blir HVITT på bildet :/ noen tips om config på kamera etc? :S mvh Tommy Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Det jeg har gjort, spesielt ved makrobilder der blitzen er nødvendig, tar jeg en plastikpose jeg får på Rema, klipper til en passende bit og holder foran blitzen Legg flere tjukkelser foran blitzen for å dempe mer Lenke til kommentar
engekri Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Har kameraet noen form for justering på EV trinn eller annen form for eksponeringskontroll, så kan du bare velge der, evt bruke en høyere blender om mulig. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Har kameraet noen form for justering på EV trinn eller annen form for eksponeringskontroll, så kan du bare velge der, evt bruke en høyere blender om mulig. 5333080[/snapback] hm, jeg fant en sak som stod på 0... satte den mot -2, det funka fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå