Snorre Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Jeg er åpen for bestikkelser Pointed at bruker med pilotbriller. Uansett så var oppgaven meget enkel hvis den informasjonen jeg har sett stemmer. Problemet var jo egentlig bare å vite om noen hadde tuklet litt med informasjon for å villede oss andre. Endret 24. desember 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 *krysse fingre* Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg er åpen for bestikkelser Pointed at bruker med pilotbriller. Uansett så var oppgaven meget enkel hvis den informasjonen jeg har sett stemmer. Problemet var jo egentlig bare å vite om noen hadde tuklet litt med informasjon for å villede oss andre. 5333199[/snapback] Are we talking Wikipedia? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg er åpen for bestikkelser Pointed at bruker med pilotbriller. Uansett så var oppgaven meget enkel hvis den informasjonen jeg har sett stemmer. Problemet var jo egentlig bare å vite om noen hadde tuklet litt med informasjon for å villede oss andre. 5333199[/snapback] Are we talking Wikipedia? 5335543[/snapback] Ja er vi det? Selvfølgelig er vi det! Uansett er nå konkkuransen over, og jeg kan trygt gi fra meg den informasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg