TST Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Så var det endelig jul igjen. Den 24. og siste luken er åpen, og bak skjuler det seg en riktig godbit. I dag kan du vinne en Nintendo DS med tre knallspill. Les mer Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 kult !! Dette må jeg vinne ass Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 denne var da ikke stort vanskeig heller? hvordan i alle satans rike skal man kunne finne svaret på dette? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Og det tror du noen har lyst til å fortelle deg.. Er vel ingen som ønsker mindre sjangse til å vinne denne fantastiske premien her. Ingen som kan matche en Nintendo DS med de tre spillene der, spesielt med tanke på Mario Kart DS. Gud la meg vinne denne fantastiske premien! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hvor mange deltar egentlig på disse konkurransene? Noen av dere i Gamer.no som har noen statistikker for dette? Hadde vært artig å se om det var noen vinnersjanse i det hele tatt. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Det står jo ofte på forsiden at det er 4-5000 mennesker i lløpet av tre luker, så ca 1500-2000 per dag kanskje. Du har med andre ord bedre vinnersjanser andre steder, hint hint. God jul! Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Du har med andre ord bedre vinnersjanser andre steder, hint hint. God jul! 5330981[/snapback] Lynet har slått ned i dassen før God jul Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 På min merittliste over fantastisk flaksne øyeblikk finner jeg ett stykk spill vunnet på Gamer.no, så det kan vel skje igjen Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Heh.. Jeg trodde at gamer.no hadde satt en Snurrig Kjeksboks som premie, jeg da. Men dette er hundre ganger bedre! Jeg vil gjerne ha disse spillene i julegave, og en ekstra makin gjør ingenting... God Jul til alle, og lykke til! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Heh.. Jeg trodde at gamer.no hadde satt en Snurrig Kjeksboks som premie, jeg da. Men dette er hundre ganger bedre! Jeg vil gjerne ha disse spillene i julegave, og en ekstra makin gjør ingenting... God Jul til alle, og lykke til! 5331042[/snapback] Jeg ser helst ikke at en eksisterende eier av en DS går av med premien. Da kommer jeg seriøst tiø å begynne å grine. Men spille virker jo meget interessante da. Mario Kart DS må jo bare være utrolig knall online. Fungerer tingene som i Mario Kart 64 hvor man bare var en person per bil, eller er det som i gamecube-versjonen? Lenke til kommentar
Oaka Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Det fungerer mer som Mario Kart 64. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Det fungerer mer som Mario Kart 64. 5331500[/snapback] Aaaah. Det er jo bra. Likte faktisk best den klassiske versjonen av Mario Kart, altså 64-versjonen. Alt stemte bare da. Nei, hvis jeg vinner denne pakken blir jeg veldig glad. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 På min merittliste over fantastisk flaksne øyeblikk finner jeg ett stykk spill vunnet på Gamer.no, så det kan vel skje igjen 5331037[/snapback] Samme, men bare å delta i disse konkurransene er hyggelig Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Nok ein flott premie dette. Alt i alt er eg godt fornøyd med premiane i årets julekalender. Det har vore noko for alle. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Bra dette:) God jul alle forum brukare:D Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Det fungerer mer som Mario Kart 64. 5331500[/snapback] Aaaah. Det er jo bra. Likte faktisk best den klassiske versjonen av Mario Kart, altså 64-versjonen. Alt stemte bare da. Nei, hvis jeg vinner denne pakken blir jeg veldig glad. 5331705[/snapback] Jeg elsket Super Mario-kart. Håper virkelig jeg vinner denne konkurransen. Og til dere som ikke trenger premien, vær litt greie og ikke delta? Jeg har latt være å delta de dagene premien var uinteressant for meg. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Likte formuleringen av oppgaven. Jeg regner med at det medfører riktighet at vedkommende som skrev oppgaven har vært i militæret God Jul! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Jeg har og deltatt. Jeg har ds ifra før og mariokart. Viss jeg vinner (utrolig liten sjangs) så kommer jeg til å gi vekk dsen og mariokart til en random i denne tråden. Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Det hadde vært kjempesnilt om du kunne gitt den til meg. Da hadde jeg blitt kjempeglad... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hehe. Får se hva som skjer. Men jeg har ihvertfall sagt nå at viss jeg vinner så gir jeg vekk ds´en og mario kart til en random her i denne tråden. For jeg er kun intresert i de 2 andre spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg