asad Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) http://www.imdb.com/title/tt0365686/ Hva var alt det snakket om han gold fyren, og at han fikk alle til å tro at de var han?Var gold egentlig green eller? var en smule forvirrende den filmen der. Endret 23. desember 2005 av asad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Du kan gjerne hive inn en spoileradvarsel i topic. Min første tanke om slutten er at Gold er en metafor for Gud vet hva. Jeg må nok se den et par ganger til for å få med meg alt. Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Du kan gjerne hive inn en spoileradvarsel i topic. Min første tanke om slutten er at Gold er en metafor for Gud vet hva. Jeg må nok se den et par ganger til for å få med meg alt. 5330814[/snapback] har lagt til spoiler advarsel. Ja, får vel se den igjen hvis jeg skal forstå den på egen hånd. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Fikk ikke med meg plotet jeg heller. Satt igjen med en _feit_ haug med teorier etter å ha sett filmen, og må tydeligvis se den flere ganger for å eliminere vekk teoriene til 1. Men 2 kjappe: Hvorfor skøyt Sorter alle folka til Macha? og Hvorfor donerte Mr. Greene penger i Macha sitt navn? Hvis noen kan svare på disse to spm så er jeg takknemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå