Gå til innhold

Lage "drømme" bilde

Anbefalte innlegg

Min søster hadde bryllup for ikke lenge siden, og i den anledning va de hos fotograf og fikk tatt noen bilder, men det ble også tatt noen private bilder i det studioet, men de ble veldig overeksponert, men det var et bilde som ha potensiale, men jeg er ikke helt sikkert på hvordan man lager en slags drømmende effekt i photoshopen for det ser jeg for meg hadde passet til dette bildet, eller kanskje noen som har andre forslag til bildet...

Edit: noe rart har skjedd her siden den postiten har kommer to ganger, også er bildet bare lagt til i en av de, :hmm: . nei, ikke veit jeg

Endret av ferik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns godt du kan "ta i litt mere" for drømmeffekt?

Lekte meg litt med originalen din og endte opp med dette.

Først 2 kopi-layers satt til Multiply - for å få fram detaljene.

Så to kopier til som ble blurret kraftig, ett med radial/zoom (med sentrum i buketten) og ett med radial/Spin - også med sentrum i buketten.

Begge disse ble justert fram og tilbake Som overlay(zoom) og saturation(spin) mix, og med litt justeringer i Layer blending.

På toppen liger det to adjustment layers, Hue/saturation (med -18 for Sat) og Levels .

post-40718-1135678439_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd med red-eye removal tool, men når jeg bruker den ser det veldig unaturlig ut med helt svarte pupiller.

5348912[/snapback]

Prøv Red Eye Pro du, der ser det meget bedre ut. Det beste jeg har funnet så langt. PS. Setter du den til at den bare skal farge det som er rødt så gjør den det. Øyenfargen vil bli uberørt. helt knall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...