ferik Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Min søster hadde bryllup for ikke lenge siden, og i den anledning va de hos fotograf og fikk tatt noen bilder, men det ble også tatt noen private bilder i det studioet, men de ble veldig overeksponert, men det var et bilde som ha potensiale, men jeg er ikke helt sikkert på hvordan man lager en slags drømmende effekt i photoshopen for det ser jeg for meg hadde passet til dette bildet, eller kanskje noen som har andre forslag til bildet... Edit: noe rart har skjedd her siden den postiten har kommer to ganger, også er bildet bare lagt til i en av de, . nei, ikke veit jeg Endret 23. desember 2005 av ferik Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 mye arti på good tutorials vært å ta en titt der:) gå på photo retouch eller photo effekts..... å hvist du ikke finner noe der.....så er det bare å gå inn på sidene good-tutorials linker til.... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Et standardtriks er å ta en kopi til et nytt layer, kjør ganske kraftig blur på det og sett det til screen eller overlay (eller annet som måtte passe). Jeg ville ikke gjort så mye med det bildet siden det allerede er såpass "ihjelbrent". Lenke til kommentar
engekri Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Det så litt mørkt ut for det bilde, dvs. det så egentlig veldig hvitt ut, så sansynligvis er det ikke mye å gjøre. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Gjorde litt... Hva mener dere om det? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Kansje prøvd å gjøre noe med de røde øynene? De var ikke pene slik de var nå. Bildet ble langt bedre enn det jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Ja, jeg har prøvd å fikse litt på de, men jeg får det ikke til å se bra ut Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Gjorde litt...Hva mener dere om det? 5334685[/snapback] Synes det ble bra jeg. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Her skal du få noen tips på hva du kan bruke sammen med photoshop. Mot røde øyne så skal du prøve Red Eye Pro fra Andromeda, gjør jobben veldig bra. Red Eye Pro her. For "Dreamy" effekt så kan du bruke et gratis filter som også er veldig bra. Virtual Photographer Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Syns godt du kan "ta i litt mere" for drømmeffekt? Lekte meg litt med originalen din og endte opp med dette. Først 2 kopi-layers satt til Multiply - for å få fram detaljene. Så to kopier til som ble blurret kraftig, ett med radial/zoom (med sentrum i buketten) og ett med radial/Spin - også med sentrum i buketten. Begge disse ble justert fram og tilbake Som overlay(zoom) og saturation(spin) mix, og med litt justeringer i Layer blending. På toppen liger det to adjustment layers, Hue/saturation (med -18 for Sat) og Levels . Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Har du CS2 kan du kverke røde øyne med ett enkelt klikk (eller to, siden det er to øyne ) For "Dreamy" effekt så kan du bruke et gratis filter som også er veldig bra.Virtual Photographer 5340416[/snapback] Jepp, anbefales. Gir ofte veldig fine resultater uten å måtte gjøre noe særlig. Endret 28. desember 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
ferik Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har prøvd med red-eye removal tool, men når jeg bruker den ser det veldig unaturlig ut med helt svarte pupiller. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har prøvd med red-eye removal tool, men når jeg bruker den ser det veldig unaturlig ut med helt svarte pupiller. 5348912[/snapback] Prøv Red Eye Pro du, der ser det meget bedre ut. Det beste jeg har funnet så langt. PS. Setter du den til at den bare skal farge det som er rødt så gjør den det. Øyenfargen vil bli uberørt. helt knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå