Spaz Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Noen som vet om dette selges i noen webshoper/butikker i Norge? Jeg har lyst til å kjøpe det http://www.phase2digital.com/modules.php?n...howcontent&id=5 Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 minner meg om det bærebare tastaturet her.. USJ!! Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Slik vil jeg ha! Har letet over alt etter et keyboard som har samme taster som på en laptop... Guddommelig å skrive på dem Lenke til kommentar
FuBaR Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg vet at Power(?) sjappa i Ålesund fører dette keyboardet, så kanskje andre i samme kjeden gjør det samme.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Det var stilrent og pent. Kult! Passer sikkert sammen med de lekre LCD-skjermene fra samsung, og en slim design PC. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Apropos fete keyboards.. Hva med etKinesis Contoured eller Evolution? Eller et.. Maltron? Eller så har du det hotteste i år .. Tasteløse tastatur! Dette virker også ganske kult.. lær deg å skrive med dette, og du kan sannsyligvis få ganske mange tegn i minuttet.. Er håndleddene litt vonde, prøv dette! :smile: :smile: Beklager den milde useriøsiteten, men jeg måtte bare.. :smile: [ Denne Melding var redigert av: Tosh på 2002-09-06 16:39 ] Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Liker dette jeg: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 17:48, C. Alshus skrev:Liker dette jeg Det gjør du sikkert, men noe så vanskelig/ekkelt å skrive på da!? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Borre, det tastaturet er faktisk full-size. Sikler etter et slikt til PC selv :smile: Helst et som også var i "natural" utforming. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 18:49, Anders Leipsland skrev:Borre, det tastaturet er faktisk full-size. Vet det. Har faktisk tastet en del på slike selv. Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det der gjennomsiktige keyboardet...er ikke det til Mac? Eller finnes de også til pc? Kunne godt tenkt meg et tastatur uten den numeriske delen , altså maksimalt kompakt, men har ikke funnet det på noen av webshoppene.. Noen med noen tips? Lenke til kommentar
FuBaR Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 12:09, tilstad skrev:Det der gjennomsiktige keyboardet...er ikke det til Mac? Eller finnes de også til pc? Kunne godt tenkt meg et tastatur uten den numeriske delen , altså maksimalt kompakt, men har ikke funnet det på noen av webshoppene.. Noen med noen tips? Noe slikt? http://www.linuxbutikken.no/product_info.p...products_id=367 Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Joda, det der var nok noe av det jeg tenkte på. Men prisen var jo vel stiv...990 inkl moms er vel i meste laget for et tastatur selv om det er uten numeriske taster...hehe...burde det ikke vært billigere om det var "uten" noe? Kjetil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå