serok Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 hei har kjøpt meg en linksys ruter og ved første oppsett så virket det. men etter at jeg har vert bortreist noen dager så finner ikke bærbarpc min trådløsnettet. bruker jeg ledningen så er alt i orden. lampa for wireless lyser slik den skall. stasjonærpc`n får internett vi nettverkskabel og det virker. bærbaren min finner et trådløs nett i andre enden på stua. men det er beskytta med kode så jeg får ikke prøvd det men hvet at bærbaren tar i mot trådløst vist den får det . hva kan være galt tro ? har forøvri oppdatert drivere til trådløst kortet mitt. hilsen stein erik Lenke til kommentar
norbat Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ta å resette rutern og se om det virker. Du bør forøvrig sette kryptering på nettverket ditt - WEP eller WPA. Hvordan du gjør dette står i manualen for ruteren. Lenke til kommentar
serok Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Ta å resette rutern og se om det virker.Du bør forøvrig sette kryptering på nettverket ditt - WEP eller WPA. Hvordan du gjør dette står i manualen for ruteren. 5330570[/snapback] har resatt de mange ganger. men det gjelper ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Logg deg inn på routeren og se på wireless settings. Bruk medfølgende manual om du er i tvil. Lenke til kommentar
serok Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Logg deg inn på routeren og se på wireless settings.Bruk medfølgende manual om du er i tvil. 5339015[/snapback] alt ser ut til [ stemme der. bruker et programm til sette opp ruteren. noen andre som har litt peiling her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå