verwooks Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Skal handle meg pc mot slutten å måneden. Hvem er best av: ABIT SR-78X og MSI 648 MAX Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Er litt MSI-fan så jeg sier MSI sitt kort. Men for å være ærlig: HAr ikke peiling. Og hva som egentli er best (selv om jeg tror at det ikke er stor forsakjell) kommer an på ditt bruksområde. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Har ikke planer om å overklokke i første omgang, iallefall ikke før det blir nødvendig. Er vel en stund til tenker jeg .. Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 ikke ett av sis 648-kortene har vært overklokkingsvenlige hittil. Jeg håpet at asus trådde til, men jeg ble skuffet. Går heller for et 845g -chipset Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 testene hittil viser at de sliter på 145mhz fsb.. dvs at til overklokking av 533mhz fsb cpu'ene er sis648 ikke noe tess: http://www.anandtech.com/mb/showdoc.html?i=1694&p=4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå