kvakki_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Noen som har kjøpt noe digg tilbehør til PSP ? f.eks høytaller saken til logitech... Vil gjerne bli oppdatert med mere tilbehør, men først å fremst tror jeg at jeg må få kjøpt med høytaller saken til logitech... Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Noen som har kjøpt noe digg tilbehør til PSP ? f.eks høytaller saken til logitech... Vil gjerne bli oppdatert med mere tilbehør, men først å fremst tror jeg at jeg må få kjøpt med høytaller saken til logitech... 5330262[/snapback] Ekstra batterier er en kjekk greie, har tre forskjellige typer som fungerer glimrende. Det beste er nok håndtak som gjør at PSP-en blir mer lik en PS2-kontroller, med integrert batteri. PSP-en ble med ett utrolig mye mer behagelig å spille på, pluss at man får noen timer ekstra spilletid. Har også et clip on-batteri som gir ytterligere noen timer spilletid. I tillegg fant jeg et kjekt lite "nødbatteri" på Ebay, det går på 4 AAA-batterier og gir enda litt ekstra spilletid. Alle disse kommer godt med når man er på lange reiser. Ta et søk på PSP på Ebay og det kommer opp farlig mange treff på kjekt ekstrautstyr. Selv med frakt blir det meste billigere enn om du kjøper i butikk eller over nettet i Norge. Endret 23. desember 2005 av BoardkilL Lenke til kommentar
kvakki_ Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Tusen tusen takk... du har ikke kjøpt noe høytaller greier da ?? hva er det Ebay greiene ? nettside ? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Verden største Auksjonsside Ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå