Gå til innhold

For gammel ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For gammel? Man er vel ikke for gammel for man ikke klarer mer enn en våkenatt på LAN. Eller når du rett og slett tenker; hva i svarte holder jeg på med??

HAr også tenkt litt på det der, selv er jeg 30 om en måned og er like interresert som da jeg var 20 bare jeg er bedre. Jeg regner med at jeg begynner et nedtrappingsprogram når mine bare slår meg i CS. Kan ikke helt se for meg:" KNUUSTE DEG; PAPPA!!!" :sad:

Den eldste i min vennekrets som er helt "med" er 34, så jeg har noen år igjen håper jeg!

 

Hilsen "Gammer`n"

Lenke til kommentar

Tviler på at det skjer.

 

Hadde en 50-åring på besøk. Vi ga han ratt og pedaler, lot han spille i Midtown Madness 2, og han dro fra alle oss andre på nettverket. Han hadde faktisk aldri kjørt bilspill på PC før.

 

Uansett så kalles jo Kabal også et spill, og det er det nok mange gamlinger som fortsatt spiller.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-06 09:42, TST skrev:

Hvorfor kan du ikke spille data, trene, jobbe og være sosial samtidig? Det er jo relativt vanlig da.



 

Bare for å pirke litt: Er vel litt vanskelig å gjøre spille data, trene, jobbe og være sosial samtidig?

 

Ser for meg spinning på sats der alle sitter foran en skjerm og spiller data , samtidig som de selger/kjøper aksjer over mobil.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-06 09:49, Kjellinge skrev:


Bare for å pirke litt: Er vel litt vanskelig å gjøre spille data, trene, jobbe og være sosial samtidig?


Ser for meg spinning på sats der alle sitter foran en skjerm og spiller data , samtidig som de selger/kjøper aksjer over mobil.


Du skjønte hva jeg mente.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-06 09:42, TST skrev:

Hvorfor kan du ikke spille data, trene, jobbe og være sosial samtidig? Det er jo relativt vanlig da.



 

Fordi man får for liten tid til å spille. :smile:

 

Har selv spilt dataspill i snart tjue år (startet på Amstraden til en kompis for så få egen c64) og må vel bare innrømme at jeg blir å holde på med det så lenge jeg lever.

Lenke til kommentar

Tror ikke man blir for gammel til slikt.

Er selv 25 og vennekresten min strekker seg fra 25-40 år.De fleste spiller spill eller holder på med data i en eller annen sammenheng.

 

Det var jo faktisk vi som vokste opp med de første dataspillene, som de to berømte strekene som gikk opp og ned og en firkantet ball i midten, deretter gikk det til cm64/amiga osv.

 

Alt dette er en del av vår oppvekst så å bli for gammel til å spille høres helt vagt ut for meg.Det må i såfall være andre faktorer som spiller inn som feks fruen, barna, jobb o.l.

 

P.S Å være våken på lan i flere døgn gikk bare tidligere, maks et døgn nå, hehe.

Lenke til kommentar

Hva er det som er så merkelig med å spille / drive med pc etterhvert som man blir eldre? Er sjøl 31 og kommer til å drive med dette lenge.

 

Når foreldra mine rynker på nesa over det henviser jeg dem til kopekasse hvor de tilbringer mange timer foran hver dag hvor jeg til sammenligning kanskje bruker 30 min hvis det ikke er fotball...

 

Hva er mest bortkasta tid?

Lenke til kommentar

Helt enig med Spaz jeg, blir dritt lei og forbanna

når folk som ikke spiller data i det hele tatt liksom

skal rokke ned på noen som gjør det....kan bli litt

mye spilling ja men :

 

1. Det er en HOBBY som mye annet

2. Er jo sosialt når man linkerlan med andre

3. Er MER personlig engasjerende og bedre enn å

sitte og se et HYPER-LAMT program på tv

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-06 13:09, storeelg skrev:

Hva er det som er så merkelig med å spille / drive med pc etterhvert som man blir eldre? Er sjøl 31 og kommer til å drive med dette lenge.


Når foreldra mine rynker på nesa over det henviser jeg dem til kopekasse hvor de tilbringer mange timer foran hver dag hvor jeg til sammenligning kanskje bruker 30 min hvis det ikke er fotball...


Hva er mest bortkasta tid?


 

Fotball.

Lenke til kommentar

noen ting blir en ike for gammel til, jeg leker enda i hagen sammen med venner, jeg trener med de samme vennene og spiller pc med noen andre venner og går på skole i tillegg. så det er fullt mulig og være sosial, spille pc aktivt, jobbe/skole og trene samtidig. er det ikke tid til spilling så lager en seg bare tid vet dere :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...