Ameal Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) jeg har fått et problem med pcen. når jeg starter den opp får jeg ikke noe bilde på skjermen. cd-rom osv fungerer. alt ser ut til å fungere helt flott, bortsett fra at jeg ikke får noe bilde. jeg har prøvd å bytte ut skjermkortet (radeon 9800) med et g-force 2mx. det som skjedde da var at skjermen gikk på, og jeg fikk bilde. men da slo pcen seg plutselig av. jeg byttet til det originale kortet (radeon 9800) for å se om det fungerte med det. det gjorde det ikke, og jeg byttet tilbake. nå får jeg ikke bilde med noen av skjermkortene, og mistenker at det er noe annet som kan forårsake feilen. hva tror dere? jeg har foresten prøvd ut flere skjermer Endret 23. desember 2005 av Ameal Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Kan du liste opp komponentene i pcen? Hvilken strømforsyning har du? Har du prøvd clear CMOS? Lenke til kommentar
Ameal Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Kan du liste opp komponentene i pcen? Hvilken strømforsyning har du? Har du prøvd clear CMOS? 5330302[/snapback] hovedkort abit ic7 max3 radeon 9800pro 512mb ddr pentium 4 et eller annet... 560W strømforsyning Endret 23. desember 2005 av Ameal Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Clear CMOS kan du ta ved å slå av maskinen, ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekunder før du setter det inn igjen, så starter opp maskinen. Lenke til kommentar
Ameal Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 clear CMOS, hva gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå