Sensurert Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hadde gledet meg i hele dag til å sette meg ned å spille litt bf2, joiner tv2 wake only server og er engineer. legger så ut 3 miner i veien der det bruker å komme humwee's. Så kommer det en friendly tank og kjører mot minene, jeg løper frem og tilbake over de og håper at han skal se minene, noe han ikke gjør og kjører ned meg først og deretter over minene også sitter jeg igjen med 2 teamkill punishes og blir kicked fra serveren! Kjempegøy, takk jævla idioter! Hva feiler egentlig slike folk? Ikke nok med at de klarer å unngå å se 3 store hodeskaller som man vet betyr fare, i dette tilfelle miner men at begge 2 skal punishe for noe som var dere egen feil!! Ble så sur nå at jeg holdt på å slå i filler tastaturet, takk for å ha ødelagt lille julaften! Over og ut Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hater slike folk... Men er faktisk ikke alltid hodeskallen kommer frem... Noe jeg har merket Lenke til kommentar
wilai Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Det er bare et spill! Slapp av! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Jo vet det men skjønner faen meg ikke hvordan folk kan være så jævla idioter. 9/10 ganger punisher folk når det var deres feil! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 eg skjønne keffor du er sure spelte cs idag på en server der FF var på eg skulle skyte på fienden pluselig hopte en fra lage mitt fram og deg drepte han pågrunn av det han var admin på den serveren han banned meg for faen!! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Var en kveld, den da Punkbuster gikk amok og kicket for alt mulig rart, jeg prøvde mange servere, fant en som funker, og var glad. Så var det tydeligvis en haug med folk som bestemte seg for å gjøre livet surt for meg, TK for fly, hoppe foran fly/stasj. maskingevær etc. Det merkelige er at det skjer aldri på f.eks. Desert Combat el. Battlefield 1942, der finner faktisk folk i seg at andre får HW, og ødelegger ikke andres spill... Mulig at alle "fjortissene" (merk: _tilstand_, ikke alder) har flyttet til BF2. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hehe,,, litt lørdagsundeholdning dette Lenke til kommentar
Axyon Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Bra tråd dette, men det er jo synd når folk ikke tenker å straffer for TK's som var deres egen skyld. God jul. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Boohoo, du får -6 poeng, so what? Ikke som om noen bryr seg om stats, uansett. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Boohoo, du får -6 poeng, so what? Ikke som om noen bryr seg om stats, uansett. 5331206[/snapback] Han ble kicket i tillegg. Men mens vi snakker om smacktards.. Jeg joinet en battlefield.no server som det var ledig plass på, og der var ALLE sammen fra en tysk klan som votekicket meg når med en gang jeg kom inn. Jeg brukte ?needadmin funksjonen, men tror ikke at det kom noen, for jeg joinet flere ganger, men ble kicket. Forbanna tyskere EDIT: Fiks topic da.. Brudd på tre-ords-regelen. Jeg skal ikke være smacktard å rapportere, så forandre den kjapt før noen andre gjør det Endret 24. desember 2005 av Steina Lenke til kommentar
sixx Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 legg ut slike folk på klagemuren på battlefield.no assa, man må bare regne med at folk gjør sånn. De tenker ikke på hva situasjonen er...90% av alle folk vil ha hevn hvis noe ikke gikk etter planen... Sad but true... Lenke til kommentar
genetex Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Han fyren som ikke så minene dine. Klart han såg dem, han synest bare det er jævlig morsomt å punishe. Var du ikke klar over det? De gjør det oftest med vilje. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg