killertomato Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Har du prøvd UPC modem + nettverkskabel på annen PC? 5330848[/snapback] Ja, bruker samme modemet og samme nettverkskabelen på maskinen jeg skriver fra nå og det fungerer jo. Fungerte også på den forrige pc'en jeg hadde, men ikke på den nye jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Spørs om hovedkortet er defekt da... Lenke til kommentar
MiniX Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Prøv å ta ut strømmen på modemet i 5 minutter og sette den på igjen med den nye pcen tilkoblet. Kjenner ikke til UPC sine løsninger, men det kan jo være at den sperrer deg på MAC adressa til nettverkskortet. Isåfall burde det hjelpe å la modemete få tid til å "glemme" ved å ta fra det strømmen. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 jaja.. da funker internettet da Foramterte harddisken og installerte windows på nytt for tredje gang og nå fungerer det. Ikke vet jeg hva som var feil tidligere. Men takke for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå