BigJackW Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Jeg skal kjøpe meg et nytt MSI hovedkort til ca 700-800 kr. Jeg tenkte på dette er det brukbart? Jeg må ha disse egenskapene på kortet: Jeg har FireWire på kabinettet mitt så jeg må kunne koble på det! Jeg har 2 USB på kabinettet mit så jeg må kunne koble på det, og i tillegg til det må jeg kunne koble på en sånn PCI-Bracket som var med mitt forrige MSI-hovedkort. Det er en sånn bracket med 4 led's i og 2 usb tilkoblinger på. Jeg har 1 hodetelefon og 1 Mikrofon til kobling på kabinettet mitt så jeg må kunne koble til det også. Og det må være AGP på det fordi jeg har AGP skjermkort. Endret 23. desember 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg foreslår ASRock 939Dual-SATA2 som er billig og støtter AGP og PCIe, så du kan bytte ut skjermkortet senere uten å bytte hovedkort. Det har 4 USB-porter. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Det der er jo sånn i grenseland til "billig dritt" :/ Edit: og dessuten har jeg hatt dårlig erfaring med ASRock fra før av. Hva synes dere om det HK'et jeg kom med da? Endret 23. desember 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Søk på google etter tester, det er nok det kjappeste. Pluss evt. gå til demolageret til komplett for å finne ett finfint hovedkort til en billig penge.. Men for all del, kortet ser bra ut det. Jeg har brukt MSI selv og det er greit nok det. Dessuten: Jeg har 1 hodetelefon og 1 Mikrofon til kobling på kabinettet mitt så jeg må kunne koble til det også. de aller aller fleste HK idag kommer med denne opsjonen, strengt talt det er vanskelig å finne kort som ikke har en eller annen tilkobling for dette (både som I/O og pinner som kan brukes for å koble til frontpanel). Endret 24. desember 2005 av MrJavalava Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Men vet noen om det er mulighet for å koble til FireWire extrent`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå