markusol Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Har en Nokia Mediamaster 9902 S med 40GB Harddisk som jeg kan ta opp på. Er det noen som helst mulighet for å overføre dette til PC'en. Veit at det i utgangspunktet er sperret.... men finnes det noe som kan fikse dette? Lenke til kommentar
nicrohard Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 ja, jeg vet det... Jeg gikk på VK1 elektronikk i fjord og snappet opp en del ting. saY no more :wink: Først må du få tilgang til nettverket. Dette gjøres enkelt ved å strekke en kabel mellom nokiaMediamaster og din egen spillekasse.(du trenger nettkort) Når du har tilgang på nettverket er det bare å komme forbi den innebygde sperren(firewall). Du må vite hvilken firewall-version som blir brukt, tror det zonealarm blir benyttet på nokia-mediamaster diskene. Men det er bare å prøve seg fram, metoden som blir brukt er som regel den samme, maks 1-8 bits forskjell fra firewall til firewall. Det som gjøres er å kjøre en portscann for å finne IP'en. Så tar du å ganger IP'en i andre og deler på 32, deretter 16, 8 og til slutt 1. Da har du faktorisert IP ned til ett reellt tall. Så kjører du opp en cmd(eller telnet) og tar tallet og kjører en bruteforce på nokia-mediamasteren med det reelle tallet inni. Trykk på enter. WollaH!! ferdig! run c: på mediamastere'n og last ned så mye du vil! Det kan lønne seg å se på firewall howto's først og lære seg alt om systemet, da får du det mye enklere hvis evt. kommer opp i trøbbel(sjekk ut f.eks http://www.securityfirewall.com o.l) Happy hacking! Jeg gir ingen garantier for at dette vil funke eller om at du kommertil å ødelegge noenting. Men i tilfelle du får problemer kan du prøve å spørre på irc undernet@2600hackIT . De fyrene som er der har kunnskaper(trust me), og jeg anbefaler de på det varmeste. Eneste ulempen er at de snakker engelsk, men det er som oftest de som snakker engelsk som har peiling. (SÅ LÆR DEG ENGELSK NÅ!!!!"%) knowlede is evryting!!! -xyrre Lenke til kommentar
Shithead Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 10:01, nicrohard skrev:ja, jeg vet det...Jeg gikk på VK1 elektronikk i fjord og snappet opp en del ting. saY no more :wink:Først må du få tilgang til nettverket.Dette gjøres enkelt ved å strekke en kabel mellom nokiaMediamaster og din egen spillekasse.(du trenger nettkort)Når du har tilgang på nettverket er det bare å komme forbi den innebygde sperren(firewall). Du må vite hvilken firewall-version som blir brukt, tror det zonealarm blir benyttet på nokia-mediamaster diskene. Men det er bare å prøve seg fram, metoden som blir brukt er som regel den samme, maks 1-8 bits forskjell fra firewall til firewall. Det som gjøres er å kjøre en portscann for å finne IP'en. Så tar du å ganger IP'en i andre og deler på 32, deretter 16, 8 og til slutt 1. Da har du faktorisert IP ned til ett reellt tall. Så kjører du opp en cmd(eller telnet) og tar tallet og kjører en bruteforce på nokia-mediamasteren med det reelle tallet inni. Trykk på enter. WollaH!! ferdig! run c: på mediamastere'n og last ned så mye du vil! Det kan lønne seg å se på firewall howto's først og lære seg alt om systemet, da får du det mye enklere hvis evt. kommer opp i trøbbel(sjekk ut f.eks http://www.securityfirewall.com o.l)Happy hacking!Jeg gir ingen garantier for at dette vil funke eller om at du kommertil å ødelegge noenting. Men i tilfelle du får problemer kan du prøve å spørre på irc undernet@2600hackIT . De fyrene som er der har kunnskaper(trust me), og jeg anbefaler de på det varmeste. Eneste ulempen er at de snakker engelsk, men det er som oftest de som snakker engelsk som har peiling. (SÅ LÆR DEG ENGELSK NÅ!!!!"%)knowlede is evryting!!!-xyrre LOOOOOOL!!! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Enkelte spøkefugler her ... Har bare hørt om denne: http://mediamex.free.fr/ Har ikke forsøkt den selv. Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 hva er egentlig nokia mediamaster? :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå