kvakki_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hvordan sender man filer til en aen PSP ? Jeg Prøvde med ett bilde, men det funka ikke... Noen som har en aning ? Lenke til kommentar
christer90 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 har psp sjøl... eg har ikke fått til det greine... så man må nokk gå gjennomm pc Lenke til kommentar
kvakki_ Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Jammen det er jo en sende link på psp, f.eks når man skal sende ett bilde og trykker på trekant så kommer det opp "send" og så skal den sende, men det kommer bare "leiter etter en annen psp bruker"... så det skal jeg være mulig... kanskje en feil med PSP`en , men hu jeg sendte til satt rett ovenfor meg... Hmmmm Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Går ikke. Eller, jeg vet ikke hvordan mulighetene er i fw 2.6. Men med enkle homebrews skal infrarøden fungere. Søk litt på google eller www.download.qj.net Lenke til kommentar
kvakki_ Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Hva mener du med å søke litt på google ? ikke helt med jeg nå... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hvis begge har FW 2.0 så kan du sende bilder wia WLAN (Wifi) Lenke til kommentar
kvakki_ Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Så det går ikke vis jeg har 2.6 og hu andre har 2.0 ? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Det vet jeg ikke, men regner med at det går siden begge er 2.0 eller høyere Lenke til kommentar
christer90 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 vis du har et bilde fra før går du ned på det. trykker på (trekanten) så går du på receive... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Gå på network settings -> Ad-hoc mode -> Velg samme kanal Så aktiverer du seff wifi Så går du inn å trykker trekant å send på bildet du skal sende, så tar den du skal sende til å velger recieve. søker litt etter psp, så finner den den å så funker det fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå