M.B. Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Flott forum,men en ting ser jeg går igjen.Dere må prøve å finne ut litt mere data om bilen dere søker hjelp på.Ta f.eks en Golf 1.6 98 mod kan være 5 forskjellige biler.Er det motorproblem prøv å finne ut hvilken motor du har.Har du motor koden kan det hjelpe mye.Har dere en lampe som lyser ESP,motor,airbag,gir.... så sving innom et verksted å få lest ut feilminne å legg inn den på forumet. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ja, sier meg enig her. Virker som det er mange som kommer med problemene sine her men som man ikke kan løse her uten ved å dra til verkstedet å lese av feilkodene. Som sagt når en har all infoen en trenger så vil det være lettere å svare på det og. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 det heter mer ikke mere;) Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 det heter mer ikke mere;) 5351172[/snapback] Du har rett,men hadde du visst hva etternavnet mitt var hadde du tilgitt meg.Tenkte mest på skruing på skolen når jeg lærte morsmålet mitt så jeg er ikke noe god i det heller. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hadde jeg hatt en Golf eller en Ford så hadde jeg laget en slik FAQ. Det eksisterer iaff en for toyota camry som jeg har laget, men med tanke på hvor få feil som oppstår med toyota så har jeg ikke akkurat blitt nedrent av folk for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå