Sir Carlsen Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Sitter på trådløs hos mine foreldere og skal sende en stor film fil til min søster som er koblet opp mot samme nettverket. Probl er at det tar hundre år via MSN. Skal ikke MSN skjønne at dette er interntrafikk og ikke gå via Interentt? I så fall hvordan får jeg MSN til å gjøre dette? Annen måte vi enkelt kan sende filer til hverandre? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 http://www.yousendit.com/ http://www.frontmail.no/ det er to plasser det Lenke til kommentar
Mez Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hva med vanlig Windows fildeling? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Aktiver fildeling i windows og del denne mappa filen befinner seg i. Lenke til kommentar
Sir Carlsen Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 La, testet det ut. Finner maskinen men får ikke tilgang. mumm.. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Sitter på trådløs hos mine foreldere og skal sende en stor film fil til min søster som er koblet opp mot samme nettverket. Probl er at det tar hundre år via MSN. Skal ikke MSN skjønne at dette er interntrafikk og ikke gå via Interentt? I så fall hvordan får jeg MSN til å gjøre dette? Annen måte vi enkelt kan sende filer til hverandre? 5329895[/snapback] Skal fungere bra og sende via MSN... Prøvd å skru av brannmurene på begge pcene?? Endret 23. desember 2005 av tommy_89 Lenke til kommentar
Sir Carlsen Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Ja, det er utrolig merkelig det der.... har laget en arbeidsgruppe også, finner den andre pcen men kommer ikke inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå