kvakki_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg har en hvit liten prikk, er ikke noe stor, men den irriterer meg noe jævlig egentlig, noen som har det samme eller har hatt og kanskje hvet hva det er ? Lurer jo på om jeg får bytta den og kan få en ny... Kjøpte den for 2 uker siden ca... (Giga pack) Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg har en hvit liten prikk, er ikke noe stor, men den irriterer meg noe jævlig egentlig, noen som har det samme eller har hatt og kanskje hvet hva det er ? Lurer jo på om jeg får bytta den og kan få en ny... Kjøpte den for 2 uker siden ca... (Giga pack) 5329806[/snapback] Det er sikkert bare en død pixel...er ikke så mye å gjøre med det Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Du kan alltids høre, det er jo en feil på produktet da... BTW: Sover du i norsk timen eller? Etter det jeg har lært, skrives det hjørne og ikke gjørne... Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Du kan alltids høre, det er jo en feil på produktet da...BTW: Sover du i norsk timen eller? Etter det jeg har lært, skrives det hjørne og ikke gjørne... 5329867[/snapback] Hvorfor hakke? Det heter forresten norsk-time hvis vi skal ta det så høytidelig God jul Lenke til kommentar
kvakki_ Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 nei sover ikke på skolen vettu, men vet a søren hvorfor jeg skreiv gjørne jajajaja PSP det var snakk om vel ? Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hvorfor hakke? Det heter forresten norsk-time hvis vi skal ta det så høytidelig God jul 5329900[/snapback] God jul ja Lite å gjøre på for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå