Gå til innhold

Razer Copperhead + IceMat 2nd Edition Green?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har da investert i en ny Razer Copperhead, men til min store skuffelse fungerte den ikke på min Qpad. (Bruker for tiden pulten som musematte)

Og jeg har hørt at IceMat er en god kombinasjon med Razer, er det sant - eller ikke sant?

Hvis det er en god kombinasjon, vil grønn være en "god" farge for laseren å lese?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville nok styrt langt unna IceMat når det kommer til Copperhead, fordi Copperhead bruker laserteknologi som styringsmedtode. Laser har problemer med å gjengi bevegelser på blank/gjennomsiktig underlag.

PS - Dette er for 1st Edition dog, jeg er ikke 100% sikker på 2nd Edition IceMat, men hvis noen vil fortelle hva som er annerledes på den?

Edit: Ser ut til at den skal funke på 2nd Edition ja! :)

http://techgage.com/review.php?id=3729

Det er veldig mye frem og tilbake. Noen sier at den ikke fungerer på 2nd edition, noen sier den funker. De har iallefall testet den svarte i den testen, vet ikke om andre farger påvirker laseren annerledes.

Jeg bruker for tiden fUnc 1030 på min G5 (lasermus), noe som funker helt greit. Den har også litt problemer ved raske håndbevegelser på lav DPI. Har også en Steelpad S&S, men den er bare enda værre.

Endret av danandre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...