Richard_87 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Hei Jeg fulgte en guide på det forumet her og skulle loade en ny bios. Men da den var på ca 35% kom det opp at jeg hadde noen jumpere i veien slik at den ikke fikk fullført. Jeg tror jeg vet hvor de sitter, men det hjelper ikke så mye nå. Etter restarten har jeg kun svart skjerm, selvom maskinen er på Jeg har prøvd å ta ut batteriet, men det hjalp selvfølgelig ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre? God Jul Endret 24. desember 2005 av Richard_87 Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Nå har jeg prøvd å reparere bios ved å sette inn hovedkort cd'n, nøyaktig som det stod jeg skulle gjøre i manualen. Jeg har også tatt ut batteriet og flyttet jumpere frem og tilbake, fremdeles svart skjerm. Snakket med en her på forumet som sa han hadde hatt samme greia, altså helt svart skjerm. Da var biosen hans stilt inn på pci-kort i stedet for pci-e. Problemet er at jeg ikke får prøvd det ut, for jeg har ikke pci skjermkort. Når jeg putter inn cd'n starter den ikke en gang, man hører at det ikke skjer noe. Det er litt rart, for skulle tro den gjorde det den skulle selvom skjermkortet ikke viste noe? Det er vel noen der ute som kan hjelpe til litt? Siden det er jul og greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå