dedLy_sCoRpIoN Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Har gjennom denne tråden fått tak i dette scriptet: <script type="text/javascript"> function open_win(page) { window.open(page, "_blank", "toolbar=no, location=no, directories=no, \ status=no, menubar=no, scrollbars=no, resizable=no, \ copyhistory=no, ); } <a href="javascript:open_win('siden.html')"></a> Men eg får det ikkje til å funke, siden vil ikkje åpne seg i det heile tatt , så eg lurte på om det var nokke feil å fikse her... Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 <script type="text/javascript"> function open_win(page) { window.open(page, "_blank", "toolbar=no, location=no, directories=no, \ status=no, menubar=no, scrollbars=no, resizable=no, \ copyhistory=no, ); } <a href="javascript:open_win('siden.html')"></a> Men eg får det ikkje til å funke, siden vil ikkje åpne seg i det heile tatt , så eg lurte på om det var nokke feil å fikse her... 5329717[/snapback] Hvis du lukker frasen i window.open-funksjonen og avslutter SCRIPT-elementet, vil det nok fungere litt bedre. <script type="text/javascript"> function open_win (page) { window.open (page, "_blank", "toolbar=no, location=no, directories=no, \ status=no, menubar=no, scrollbars=no, resizable=no, \ copyhistory=no"); } </script> <a href="javascript:open_win('siden.html')">Nytt vindu!</a> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå