ve_gard Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Heisann dere! Jeg har nå formatert min Asus A6V bærbare pc. Men til min forferdelse oppdaga jeg at Driver CD'n min er borte. Ja jeg kan sikkert laste ned drivere fra nettet. hadde jeg bare vist hva komponentene heter for noe. Så mitt spm er om noen kunne zippe og delt driver-cd'n til den laptopen om noen har den. Evnt har noen tips til meg... er i eksamensforberedelser nå så trenger pcen opp å gå på dagen =/ MVH Vegard Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hvis du lurer på hva komponentene i maskinen heter, last ned Everest. Her har du i alle fall en link til Asus' A6-serie. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Takkfor svar... men nå er det innebyde cam'et ikkefungerende... blir bare svart.. har installert rett driver.. (prøvd alle driverene på sia til Asus A6C specs.) Noen flere tips..? Evnt driver direkte fra en ASUS A6V Driver CD om noen har? MVH Vegard GOD JUL TILL ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 evt kan du ringe asus support, du får nr av den sjappa/nettbutikken du kjøpte pcen din fra.. så forklarer du problemet til asus og får dem til å sende deg en ny driver cd. hadde småproblemer med min laptop men fikk all hjelp fra asus support så 10 poeng til dem =) Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Hurra! Under PHP boka mi fant jeg driverCD'n..... Alles in Order! =) God Jul & Godt Nyttår Godt Folk! MVH V3g4rd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå