L@sse Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Er det noen som kan noen korttriks som de har lyst til å lære bort? Helst noe som er relativt lett å lære over dette forumet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Om jeg kommer på den så har jeg et triks som gjør at hver person ( av 7 stk ) får gode kort ( mens jeg får best ) skal forklare nærmere om jeg husker det. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Høres jo kult ut, det Kan si et som egentlig er ganske lett, nesten for lett Du ber en person om å velge et helt tilfeldig kort i bunken, og ta en titt på det. Det du gjør, er å løfte opp alle korta som ligger over det valgte kortet, og ta en titt på det underste kortet i den bunken. Da vet du hva kortet som kommer før det kortet som personen valgte er, og kan med det bare bla det opp i bunken etter du ha stokka PS! Dette trikset er selvfølgelig ikke helt sikkert, siden de to korta kan skilles under stokkinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå