Magnusha Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Sitter her og vurderer å kjøpe meg en MIST 500W Strømforsyning. Så lurer jeg litt på om denne er bra... Har lest litt om den, men kriteriene mine er at den skal _være_ støysvak og stabil... Noen som har noe erfaringer med denne? Takker for alle svar Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Har veldig god erfaring.. Men ser at 12V railen synker litt når jeg kobler på alt utstyret og kjører load på maskina. Men kommer aldri under kritisk nivå. Ellers kan du vurdere Elan Vital, Enermax eller Tagan. Vet ikke om de er like støysvake dog. Du kommer ikke til å angre på mist! Lenke til kommentar
gxi Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Kan anbefale på det sterkeste. Er bare såvidt jeg hører den, og leverer helt stabile spenninger. Ingen problemer hittil. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Slenger meg på og anbefaler MIST 500w lydløs og oser kvalitet fra det øyeblikket du får eska (den er tuuung ) Digg svart finish, stabil strømtilførsel og musestille Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg og anbefaler den på det STERKESTE ! Støysvak ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå