elgizmo Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Har prøvd flere høytalere men ingen har fungert på datamaskinen. Jeg får den samme feilmeldinga hver gang når jeg prøver å spille av lyd. Se vedlagt fil. Det kom ikke med noen CDer med maskinen som forøvrig er ganske gammel så jeg har ikke peilig på hvordan jeg skal fikse lyden. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ser ut som du mangler driver/programvare til lydkortet ditt. Last ned fra hjemmesiden til leverandøren av hovedkortet hvis du har integrert lydkort, alternativt fra produsenten av lydkortet hvis du har separat. Trenger du ytterligere hjelp så må du oppgi mere detaljer om maskina di samt operativsystem etc. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 litt dumt spørsmål.. men hvordan finner jeg ut hvilket hovedkort jeg har? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Se på bildet som ligger under her, der har jeg markert av hvor du kan finne modellnavnet... Produsent står som regel på kjøleren/vifta (ikke CPU vifta...) Endret 23. desember 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå