L@sse Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Nå sitter jeg her og kjeder meg, og vet egentlig ikke hva jeg skal finne på. Har noen noen gode forslag til tidsfordriv, helst som kan gjøres på PC'en?? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hmm er jo masse humorsider ute på nettet. Ta et lite søk på forumet så får du opp masse sider som I-am-bored.com osv... Timevis med masse gøy. Andre ting du kan gjøre er å installere spill du har liggende. Hitman (2 & 3), Medal Of Honor er flotte klassikere. Eller så kan du bare se masse filmer. Bare være sofaslave i hele jul. Eller så kan du prøve min store lidenskap i jula. Kryssord =D Selv om den hobbyen egentlig tilhører påske. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 www.imbored.com eller noe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) www.i-am-bored.com Fjortenbokstaver. Endret 23. desember 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Les en bok. .-.-.- Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 www.i-am-bored.com Fjortenbokstaver. 5329786[/snapback] Det var jo fjorten http://gprime.net Lenke til kommentar
Sweedish Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 se på fine damer på blink? Alltid deilig det Ellers: http://www.ebaumsworld.com/movies.shtml Masse morsomme kortfilmer Lenke til kommentar
neb Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tegne. Ta deg en tur ut å møt RL venner.. Pirk deg i nesa. Spill PC (evt. konsoll spill) Se på fear factor på TV3. Stines forslag: Les en bok. Ta pushups/situps/hangups. Legg deg og sov.. Spill på et instrument.. Rydd i klesskapet Rydd i kabelrot og hybelkaniner Skift sengetøy. And the list goes on.. I min verden går det ikke ann å kjede seg Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 www.newgrounds.com Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 www.break.com www.killsometime.com www.ebaumsworld.com osvosv.. Eller kom deg ut og ta med deg et kamera.. Det blir somregel alltid noen fine bilder hver gang man tar seg turen ut Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Spille gitar kaste en ball/appelsin eller noe knusende så får du et rush av å måtte ta imot, får tiden til å gå fortere høre på musikk telle antall plater/planker i taket ring til noen og slå av en prat Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Lær deg Php. Kan du det, så lærer du deg Perl. Kan du det, så lærer du deg C++ Kan du det, så fins det masse du kan lære deg. Sett deg et mål før du begynner. Og ikke gi deg om det blir for vanskelig. Eller så kan du jo også gjøre masse tutorials i PS. Alltid gøy det, og du føler deg flinkere ettersom tiden går ... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 www.i-am-bored.com Fjortenbokstaver. 5329786[/snapback] Det var jo fjorten http://gprime.net 5329805[/snapback] Tar ikek sjansen på og gå tilbake og gjøre det på nytt, hælvettes fjortenetegns drit. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Spill PC (evt. konsoll spill) Ta pushups/situps/hangups. Legg deg og sov.. 5329820[/snapback] De 3 er det jeg driver med om dagen Spiller wow. Og når jeg må vente på noen eller flyr til steder tar jeg push-ups. eller trener underarmene med en liten manual (5 kilos) Da kan man sitte foran pcen uten å føle seg rar. Og man blir sterkere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå